آفرین سارا. فقط همینو می تونم بهت بگم. تو دختر قوی ای هستی.
اون موقع که تاپیک قبلیتو می خوندم اصلا فکر نمی کردم همچین تصمیمی بگیری. اما وقتی تاپیک جدیدتو دیدم خیلی خوشحال شدم.
باز هم آفرین![]()
تشکرشده 70 در 30 پست
آفرین سارا. فقط همینو می تونم بهت بگم. تو دختر قوی ای هستی.
اون موقع که تاپیک قبلیتو می خوندم اصلا فکر نمی کردم همچین تصمیمی بگیری. اما وقتی تاپیک جدیدتو دیدم خیلی خوشحال شدم.
باز هم آفرین![]()
hamideh123 (پنجشنبه 01 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)