به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 17 از 36 نخستنخست ... 789101112131415161718192021222324252627 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 161 تا 170 , از مجموع 351
  1. #161
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: کبوتر بار صفر رابست.خداحافظی

    سلام اقای کبوتر

    امیدوارم این رفتن مثل یه مرخصی باشه...که بتونی بیشتر روی زندگی واقعیتون تمرکز کنی..اقای کبوتر واقعا خوشحال میشم بازم تو تالار ببینمتون..شما اول راه زندگی مشترک جدید هستین وحتما اینجا مطالبی که به دردتون بخوره وجود داره امیدوارم با استفاده ازاونا و بخاطراینکه انسانی هستی که دل پاکی دارین و ادم زحمت کشی هستین حتما حتما زندگیتون شیرین پایدار و پر ازعشق و تفاهم باشه...

    بازم میگم.اقای کبوتر شما الان مثل یه راننده هستین.ممکنه یه جاهایی از راه خسته کننده بشه،یه جاهایی کسل کننده بشه اما مهم اینه که شما بهمراه همسفرتون دارید میرید..مهم اینه که یه جاهایی هم واقعا سرسبز و قشنگه...مهم اینه که همسفرهای خوبی برای هم باشید.

    برای شما و همسرت و زندگی مشترکتون قشنگترینها رو ارزو میکنم
    منتظر خاطرات عاشقانه شما و همسرتون هستیم.

    ((راستی یادتونه گفتین اون پسرعموتون که اون بلا رو سر جوجه اورد ادبش کردین...خواستم بگم دلم خنک شد..دستتون درد نکنه..کیف کردم..مرسی.))

    موفق باشید

  2. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (یکشنبه 07 خرداد 91)

  3. #162
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: کبوتر بار صفر رابست.خداحافظی

    سلام خدمت شما

    منم مثل سایر دوستان از رفتن شما ناراحت شدم...

    روزی که دیدم شما دارید دوباره به زندگیتون سر و سامان میدید خیلی خیلی خوشحال شدم

    انشالله در زندگی جدیدی که شروع مکنید موفق باشید

    اما یادتون باشه ما اینجا با جون و دل مشکلات شما رو گوش کردیم اما شما مارو از یه شیرینی ساده هم دریغ کردید !!!


    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  4. 5 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (یکشنبه 07 خرداد 91)

  5. #163
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: کبوتر بار صفر رابست.خداحافظی

    خوب جای اینکه کلا تالار رو ترک کنید،کمتر سر بزنید.این طوری بهتر نیست؟

  6. 4 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (یکشنبه 07 خرداد 91)

  7. #164
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    RE: کبوتر بار صفر رابست.خداحافظی

    یه بار یکی... به من گفت :
    اگه به خاطر تبعیض هایی که اینجا در حقت میشه اینجا رو ترک کنی
    مثل این میمونه که شکستو بپذیری اونم از آدمهایی که ...

    واسه همین من اینجام
    تو هم بمون



  8. 2 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    جوانه؟؟؟ (دوشنبه 08 خرداد 91)

  9. #165
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    246
    امتیاز
    1,462
    سطح
    21
    Points: 1,462, Level: 21
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,083 در 257 پست

    Rep Power
    39
    Array

    خداحافظي و تشكر

    سلام

    اومدم ازتون خداحافظي كنم

    اقرار ميكنم الان حالم بده

    ولي اومدم بگم به حرمت انسان بودنم ميخوام مثل يك انسان زندگي كنم

    تصميمم همونه كه ديديد و يا نديديد و نخونديد, نميدونم

    فقط يادتون باشه هر كدوم جاي خودتون هستيد نه ديگري

    ويدا بابت اين جملات ازت ممنونم كه ارزش صدها رتبه رو داشت:


    پیش از آن که درباره زندگی

    گذشته و شخصیت من قضاوت کنی.....

    خودت رو جای من بگذار

    از مسیری که من گذشته ام عبور کن

    با غصه ها تردیدها ترس ها دردها و

    خنده هایم زندگی کن...

    یادت باشه

    هر کسی سرگذشتی دارد.

    هر گاه بجای من زندگی کردی

    آنگاه میتوانی درباره من قضاوت کنی.
    http://www.hamdardi.net/thread-5289-post-212737.html#pid212737




    و اميدوارم هر كس هر وقت خواست قضاوتي كنه اين جملات يادش بياد

    مريم , ويدا, چشمك, نگين, مينوش, بهارشادي, فرشته مهربان, همه اونايي كه تو پستهاشون تشكر زدم و لذت بردم,نازنين ناز, گلنوش , بهار , اقاي ابراهيمي يكرنگ و پاك, اقاي حامد مودب,و همه وهمه(ببخشيد جدا الان فكرم كار نميكنه و يادم نيست اسامي)
    كبوتري كه رفت و خيلي چيزا يادم داد, جوانه؟؟؟ هميشه خوب,اني خوب و منطقي

    و مدير همدردي مهربان(اجرتون با خدا)

    جدا از تك تكتون ياد گرفتم كه چطور زندگي كنم و بسازم

    بابت همه اونچه بهم داديد ممنونم و اميدوارم خدا در زندگي خودتون بازتابش بده


    ممنونم

    خدانگهدار


  10. 16 کاربر از پست مفید naghashi تشکرکرده اند .

    naghashi (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  11. #166
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: خداحافظي و تشكر

    سلام و احترام خانم نقاشی خیلی ناراحت شدم می خواهید از تالار بروید شما بهترین اعضا تالار هستی قا بل احترام هستی تالارهمدردی به وجود شما نیاز دارد مدیرهمدردی در تالار به شما نیا ز دارد دلم خیلی تنگ می شود خیلی ناراحت شدم بغض من گرفته است نمی توانم حرف بزنم چند وقت در تالار فوق ا لعاده با قدرت خیلی زحمت کشیدی خیلی تشکر و قدردانی می کنم منتظر در تالار هستیم براتون ارزوی موفقیت سلامتی می کنم

  12. 8 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (سه شنبه 30 خرداد 91)

  13. #167
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: خداحافظي و تشكر

    سلام دوست عزیز چطور شد به این نتیجه رسیدی باید بری .

    نمیشه نری آخه من تازه داشتم از پست های که میدادی درس میگرفتم .

    روحیه شادی که داری خیلی مخصوصا رو خودم تعثرمثبت میزاره .

    نمیدونم دلیلش چیه ولی بهت احترام میزارم وهرجا هستی موفق شاد باشی .

    همیشه لبت خندون مثل پسته خندون باشی.

    امیدوارممشکلاتت حل بشه با دل شاد برگردی .

    آخه دلمون تنگ میشه .

    درسته این تالار مجازی هست ولی مثل یه خانواده میمانه که دوره هم جمع میشویم .

    اگر یکی نباشه واقعا جاش خالیه .


  14. 7 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 30 خرداد 91)

  15. #168
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: خداحافظي و تشكر

    واقعا نقاشی جان این مدتی کمی که اینجا بودی من کلی از روحیه قویت درس گرفتم و حتی خیلی وقتا به این قدرت حسادت کردم !!

    منم دلم نمیخواست بری...با دیدن این تاپیک قلبم فشرده شد.....امیدوارم بازم بهمون سر بزنی

    همیشه به یادتم و برات دعا میکنم

    انشالله بهترین ها نصیبت بشه

    موفق و موید باشی

  16. 8 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  17. #169
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آذر 91 [ 13:39]
    تاریخ عضویت
    1391-2-21
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    1,111
    سطح
    18
    Points: 1,111, Level: 18
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    502

    تشکرشده 522 در 149 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: خداحافظي و تشكر

    نقاشی جونم
    جای همه انرژی مثبت هات که خالیه هیچ ... آخه پس تکلیف کل کلا چی میشه؟
    همون کاری رو بکن که قلبت میگه برات بهتره. اون بهتر از هر کسی خیر و صلاحت رو میدونه.
    من توی همه نوشته هات یک شخصیت دوست داشتنی و مثبت و قوی دیدم که مطمئنم این شخصیت کمکت میکنه که از این دوره بحرانی زندگیت به سلامت رد بشی. یک جا گفته بودی که مشکلات باعث شد بزرگ بشی. من قشنگ فهمیدم چی گفتی. این همون چیزیه که همیشه دلم خواسته.


    گر بهار عمر باشد باز بر طرف چمن چتر گل بر سر کشی ای مرغ خوش خوان غم مخور
    این دل غمدیده حالش به شود دل بد مکن وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور
    دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور



    برو به سلامت

    پی نوشت: هر وقت خواستی برگردی زودی برگرد. نگو خداحافظی کردم.

  18. 9 کاربر از پست مفید JJ1234 تشکرکرده اند .

    JJ1234 (پنجشنبه 01 تیر 91)

  19. #170
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 شهریور 92 [ 22:10]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    1,668
    سطح
    23
    Points: 1,668, Level: 23
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    590

    تشکرشده 585 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداحافظي و تشكر

    نرو نقاشی جون. واقعا ناراحت شدم، آخه واقعا عضو تاثیر گذار، مهربون و با درک بالایی هستی

    امیدوارم زودتر روزهای خوبت بیاد و اینجوری نبینمت ولی دلم برات تنگ میشه. اگه میتونی نرو از پیشمون دوست مهربونم

  20. 8 کاربر از پست مفید mr6262 تشکرکرده اند .

    mr6262 (سه شنبه 30 خرداد 91)


 
صفحه 17 از 36 نخستنخست ... 789101112131415161718192021222324252627 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.