سلام
اومدم ازتون خداحافظي كنم
اقرار ميكنم الان حالم بده
ولي اومدم بگم به حرمت انسان بودنم ميخوام مثل يك انسان زندگي كنم
تصميمم همونه كه ديديد و يا نديديد و نخونديد, نميدونم
فقط يادتون باشه هر كدوم جاي خودتون هستيد نه ديگري
ويدا بابت اين جملات ازت ممنونم كه ارزش صدها رتبه رو داشت:
http://www.hamdardi.net/thread-5289-post-212737.html#pid212737پیش از آن که درباره زندگی
گذشته و شخصیت من قضاوت کنی.....
خودت رو جای من بگذار
از مسیری که من گذشته ام عبور کن
با غصه ها تردیدها ترس ها دردها و
خنده هایم زندگی کن...
یادت باشه
هر کسی سرگذشتی دارد.
هر گاه بجای من زندگی کردی
آنگاه میتوانی درباره من قضاوت کنی.
و اميدوارم هر كس هر وقت خواست قضاوتي كنه اين جملات يادش بياد
مريم , ويدا, چشمك, نگين, مينوش, بهارشادي, فرشته مهربان, همه اونايي كه تو پستهاشون تشكر زدم و لذت بردم,نازنين ناز, گلنوش , بهار , اقاي ابراهيمي يكرنگ و پاك, اقاي حامد مودب,و همه وهمه(ببخشيد جدا الان فكرم كار نميكنه و يادم نيست اسامي)
كبوتري كه رفت و خيلي چيزا يادم داد, جوانه؟؟؟ هميشه خوب,اني خوب و منطقي
و مدير همدردي مهربان(اجرتون با خدا)
جدا از تك تكتون ياد گرفتم كه چطور زندگي كنم و بسازم
بابت همه اونچه بهم داديد ممنونم و اميدوارم خدا در زندگي خودتون بازتابش بده
ممنونم
خدانگهدار








علاقه مندی ها (Bookmarks)