مثبت: مهربونه و از تجربه هاش تو زندگي خيلي خوب استفاده ميكنه
منفي : نميدونم![]()
تشکرشده 1,083 در 257 پست
مثبت: مهربونه و از تجربه هاش تو زندگي خيلي خوب استفاده ميكنه
منفي : نميدونم![]()
naghashi (سه شنبه 30 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)