شما باز هم همون جملات قبلیتون رو بعد از این همه راهنمایی دارین تکرار می کنین. شما که میگین به داداشتون گفتین. خونواده هم که در جریان هستند. برفرض نشون بده، خونواده ات که نمی کشنت.
اگه واقعا مایل نیستین رابطه رو ادامه بدین سیم کارتتون رو بسوزونین و یه سیم کارت بخرین 5 هزارتومن. بگین اون سیم کارت دست شما نبوده، مدتیه گم شده و از این اس ام اسها هم هیچ اطلاعی ندارم.
شما در خصوص اس ام اس و ... اشتباه کردین، امیدوارم دیگه این اشتباه رو تکرار نکنین. دعاکنین و از خدا طلب کمک کنین. به نظر من یه مدت محلش نذارین همه چی تموم میشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)