من وارد هیچ فرقه و گروهی نمیشم..ازاین بچه بازیام هـــــــــــــیچ خوشم نمیاد..اخرین باری که ازاین مدل گیس و گیس کشیا کردم دبستانی بودم..کلا هم ازاین جوریا خوشم نمیاد.
خودتون به بازی ادامه بدید..بازیای دیگه هم هست مثه ان مان نباران...یا دو دو اسکاچی..گرگ رنگی تامی تامی اسکلت..بالا بندی و ...
وقتی از این بازی خسته شدین..میتونین اینا رو انجام بدید.





پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)