بابا این بینوا که داره به زبون بی زبونی میگه که....نوشته اصلی توسط خارپشت
میگم این آقای ابراهیمی رو بندازیم جلو.... نیست با مسئول فنی تالار رفیق فابریکهسه سوته آی پی مطنون ماجرا رو پیدا میکنه.... اون وقت با آی پی تمام عناصر ذکور تالار مقایسه میکنیم... خوبه؟
ولی من مطمئنم این مظنون مذکره!!!
خیلی هم مشکوکه!!1
با نام پدر بزرگ سعی در تشویش اذهان عمومی داره!!!
هوش و دارین؟
برم خانوم مارپل زنگ زده تو چند پرونده جنایی به مشکل بر خورده کمک می خواد






سه سوته آی پی مطنون ماجرا رو پیدا میکنه.... اون وقت با آی پی تمام عناصر ذکور تالار مقایسه میکنیم... خوبه؟
پاسخ با نقل قول


بس كنيد اين حرفارو , اتحاد خواهران عزيز, بياييد به هم بخنديم نه باهم, دهه
یعنی قضیه از کل کل گذشته کار به تهدید افتاده؟ 






علاقه مندی ها (Bookmarks)