از قدیم گفتن "مادر و ببین، دختر و بگیر".نوشته اصلی توسط maryam123
قرمه سبزی مادر که این باشه، برنج دختر هم اون ریختی میشه دیگه!!!!
حق با بهاره. لیموهای مچاله روی خورشت داد میزنه که آی من نپختم! شکل خورش هم که گویای همه چیز است
من که عمرا برنج سوخته بخورم، هر چند که قورمه سبزی نیم پز والده مکرمه تون هم نفخ میارهتا صبح از دلدرد باید بپیچی به خودت. بعد لابد میخواستی مادر شوهرت برات سوت و کف و هورا هم بزنه! والله!
یک سوال اخلاقی: یعنی واقعا اسم فرشته مهربان جز شیلنگ چیز دیگه ای به یاد شما نمیاره؟ نه واقعا؟!!!








تا صبح از دلدرد باید بپیچی به خودت. بعد لابد میخواستی مادر شوهرت برات سوت و کف و هورا هم بزنه! والله!
پاسخ با نقل قول





از طریق پیام خصوصی بهم گفت.

علاقه مندی ها (Bookmarks)