سلام الهه جان
دوران نامزدی و این رفت و امدها برای شناخت بیشتر شما دوتاست.
کسی که میخوای باهاش ازدواج کنی باید به دلت بنشینه..نه اینکه هر لحظه دلهره داشته باشی نکنه فردا بگه ورزش نکن...
راستش این جمله هم جدیدا خیلی خیلی مد شده که اگر تو جواب منفی بدی من تا اخر عمر ازدواج نمیکنم که از سمت اقایون هم مطرح میشه
خداییش مردی هست که به خاطر اینکه طرفش بهش جواب رد داده دیگه ازدواج نکرده!؟اینا مال فیلماست...خیلی به این جمله اش فکر نکن
دوست خوبم شاید ایشون الان شرایط شما رو قبول کنه اما بعد از ازدواج قبول نکنه حتی اگر هزراران تعهد محضری هم گرفته باشی..اون موقع زندگی میشه جهنم....








علاقه مندی ها (Bookmarks)