اگر با من نبودش هیچ میلی، چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟!
این نظر منه!
شما احساستون نسبت به ایشون متفاونه. ایشون براتون خاص هستن. یا به هر حال روی کاراشون حساس شدین. لزوما این "خاص" بودن معنی دوست داشتن نمی ده اما ممکنه واقعا دوسشون داشته باشین اما با اینکاراتون بخواین انکار کنین. اینو من نمی دونم. این دلیلو خود شما می تونین طی مدتی که دارین روی خودسازی خودتون با اون درسا کار می کنین پیدا کنین. من فکر می کنم دلیلش توی کنکاشی که در خودتون با کمک اون درسا می کنین پیدا می شه. فایده ی این درسای مدیتیشن همینه. اینه که خودمون به ویژگیهامون و به ضعف ها و نقاط تاریک و قوت ها مون اگاه بشیم. اگاهی به خودت چیزیه که این درسا بهت می ده عزیزم.
نمی دونم چرا. ممکنه به دلایل عجیبی برسی که خودت تعجب کنی. مثلا ترس از کسی یا چیزی یا اینکه خودت خودتو دوست نداری و فکر می کنی لایق دوست داشتن نیستی و بنابراین نمی تونی به دوست داشتن کسی اعتماد کنی یا هرچیز عجیب دیگه. ممتد و پیوسته و با صبر و اطمینان درس درسشو بخون. می رسی به دلیل واقعی این رفتارت. دلیلش پیش خود خودته. نه اون پسر. پیداش می کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)