به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 54
  1. #21
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    دختر جان به جای اینکه به اون بیچاره بگی پسرعموم خوب همین حرفایی که اینجا نوشتی رو بهش رو راست بگو دیگه. تو واقعا پسر عموتو دوست داری؟ یا یه چیزی به اون گفتی؟ من با پست انی موافقم(پست 8). این یه جور خودخواهیه. طوری که انگار هیچ اهمیتی به اون نمی دی. بهش بگو گیج شدی. بگو ازش وقت می خوای مثلا یه ماه یا دو ماه نهایتا که فکر کنی و روی خودسازیت کار کنی.
    شاید توی خونوادت به اندازه کافی بهت توجه نشده و مهم ندیدنت که انقدر دنبال اینی که بهت اهمیت بدن. هنوز نمی دونی اینکه خودت به یکی اهمیت بدی هم چقدر می تونه لذتبخش باشه.
    اگه دوسش نداری رهاش کن بره. اما اگه نمی دونی چته بهش روراست بگو نمی دونی و گیجی و یک یا دو ماه وقت بخواه. توی این یکی دو ماه روی خودت کار کن ببین صفات بدت و نیمه ی تاریکت چیه که باعث می شه از این رفتا خوشحال بشی.
    www.hamdardi.net/thread-23001.html
    پست 10 سایت مدیتیشن به زیان ساده رو گذاشتم. بخونش و به خودت آگاهی بیشتری پیدا کن.
    اون پسر ایراد نداره. تو باید به خودت به ویژگیات اگاهی پیدا کنی. یا این سایته می تونی ضعفاتو پیدا کنی و روی اونا کار کنی. یعنی واضح بگم مشکل توی قسمت تاریک و سایه ی خودته. توی خودت با کمک این درسا بگرد نه توی اون پسر و پسرعمو و ادمای دیگه. امیدوارم موفق باشی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (شنبه 27 خرداد 91)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush
    دختر جان به جای اینکه به اون بیچاره بگی پسرعموم خوب همین حرفایی که اینجا نوشتی رو بهش رو راست بگو دیگه. تو واقعا پسر عموتو دوست داری؟ یا یه چیزی به اون گفتی؟ من با پست انی موافقم(پست 8). این یه جور خودخواهیه. طوری که انگار هیچ اهمیتی به اون نمی دی. بهش بگو گیج شدی. بگو ازش وقت می خوای مثلا یه ماه یا دو ماه نهایتا که فکر کنی و روی خودسازیت کار کنی.
    شاید توی خونوادت به اندازه کافی بهت توجه نشده و مهم ندیدنت که انقدر دنبال اینی که بهت اهمیت بدن. هنوز نمی دونی اینکه خودت به یکی اهمیت بدی هم چقدر می تونه لذتبخش باشه.
    اگه دوسش نداری رهاش کن بره. اما اگه نمی دونی چته بهش روراست بگو نمی دونی و گیجی و یک یا دو ماه وقت بخواه. توی این یکی دو ماه روی خودت کار کن ببین صفات بدت و نیمه ی تاریکت چیه که باعث می شه از این رفتا خوشحال بشی.
    www.hamdardi.net/thread-23001.html
    پست 10 سایت مدیتیشن به زیان ساده رو گذاشتم. بخونش و به خودت آگاهی بیشتری پیدا کن.
    اون پسر ایراد نداره. تو باید به خودت به ویژگیات اگاهی پیدا کنی. یا این سایته می تونی ضعفاتو پیدا کنی و روی اونا کار کنی. یعنی واضح بگم مشکل توی قسمت تاریک و سایه ی خودته. توی خودت با کمک این درسا بگرد نه توی اون پسر و پسرعمو و ادمای دیگه. امیدوارم موفق باشی.
    می نوش عزیز من لینکی که دادید رو خوندم. شاید باورتون نشه ولی بعد از چند وقت بعد از خوندن مطالبتون احساس خیلی خوبی دارم. میخوام رو خودم کار کنم . میخوام عشق بدم و عشق بگیرم. کسی رو نرنجونم. اگه میخوام شاد زندگی کنم باید از همین الان شروع کنم. اگه میخوام بدی نبینم بدی هم نباید بکنم. الان خیلی خوشحالم، فقط امیدوارم موقتی نباشه.

    فقط در مورد مشکل خودم، این آقا خیلی خوبیها داره که با فکر کردن به اونا میتونم عشق بدم. میتونم چیزایی که دوست ندارم راجع به اونو فاکتور بگیرم و بهشون فکر نکنم. ولی از طرفی مثلا با توجه به اینکه گفتید به چیزایی که دوست دارید فکر کنید تا بهش برسید، خب الان خیلی چیزا در رابطه با ایشون هست که من دوست دارم تغییر کنه ولی نمیکنه. مثلا قدش و یا لهجه ی مادرش یا خیلی از چیزایی که تو رابطه با ایشون دیدم. الان اینجا تکلیف چیه؟ فکر کنم در این مورد بیشتر باید خودم رو تغییر بدم. بعنی بیشتر روی این متمرکز بشم که این مسایل برام مهم نیاشه ؟



  4. کاربر روبرو از پست مفید نیلوفر 21 تشکرکرده است .

    نیلوفر 21 (شنبه 27 خرداد 91)

  5. #23
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    عزیزم درساشو بخون تمریناشو انجام بده سعی کن پیشرفت می کنی توی خودسازی. مشکلی هم داشتی توی این مدت که خودسازی می کنی بیا اینجا بنویس دوستان بتونن کمکت می کنن.
    گفتم که برای ایراد و مشکل باید توی خودت و توی قسمت سایه ات جستجو کنی. بعدش هم سعی می کنی که قبولش کنی. بعد راحت می شی. اون اقا یا پسر عمو یا هر پسر دیگه ای مشکل اصلی تو نیستن. مشکلت درون خودته. پیداش می کنی و می پذیریش. بعدش زندگی راحت می شه. الان سعی کن دونه به دونه ی درسارو بخونی و پیش بری. فایدش اینه که نسبت به خودت اگاهیت می ره بالا می فهمی که ضعفات چی هستن و روی اونا کار می کنی. یعنی خودتو بررسی می کنی. ضعف ها و البته قدرت هاتو پیدا می کنی. ضعفاتو که پیدا کردی سعی می کنی روشون کار کنی تا بهتر کنی و بپذیریشون و در نهایت خودتو قدرتمند می کنی. دیگه بعدش لهجه ی یه نفر دیگه رو اعصابت نمی ره. لهجه ی یکی دیگه باعث نمی شه حس کنی که چیزی ازت کم شده. چون خودت قوی شدی. و بعش هم ممکنه انقدر قوی بشی که بتونی یه سری چیزا رو که معقول هستن تغییر بدی.
    قد ایشون کوتاهه خیلی؟ خیلی الان ناراحت کننده است واست؟ یا فقط در قیاس با یکی دیگه می گی قدشو دوست نداری؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (شنبه 27 خرداد 91)

  7. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush
    عزیزم درساشو بخون تمریناشو انجام بده سعی کن پیشرفت می کنی توی خودسازی. مشکلی هم داشتی توی این مدت که خودسازی می کنی بیا اینجا بنویس دوستان بتونن کمکت می کنن.
    گفتم که برای ایراد و مشکل باید توی خودت و توی قسمت سایه ات جستجو کنی. بعدش هم سعی می کنی که قبولش کنی. بعد راحت می شی. اون اقا یا پسر عمو یا هر پسر دیگه ای مشکل اصلی تو نیستن. مشکلت درون خودته. پیداش می کنی و می پذیریش. بعدش زندگی راحت می شه. الان سعی کن دونه به دونه ی درسارو بخونی و پیش بری. فایدش اینه که نسبت به خودت اگاهیت می ره بالا می فهمی که ضعفات چی هستن و روی اونا کار می کنی. یعنی خودتو بررسی می کنی. ضعف ها و البته قدرت هاتو پیدا می کنی. ضعفاتو که پیدا کردی سعی می کنی روشون کار کنی تا بهتر کنی و بپذیریشون و در نهایت خودتو قدرتمند می کنی. دیگه بعدش لهجه ی یه نفر دیگه رو اعصابت نمی ره. لهجه ی یکی دیگه باعث نمی شه حس کنی که چیزی ازت کم شده. چون خودت قوی شدی. و بعش هم ممکنه انقدر قوی بشی که بتونی یه سری چیزا رو که معقول هستن تغییر بدی.
    حتما این کار رو میکنم و تک تک درسارو میخونم چون احساس میکنم اگه با این درسا پیش یرم میتونم بیشتر مشکلاتم رو حل کنم.
    قد ایشون کوتاهه خیلی؟ خیلی الان ناراحت کننده است واست؟ یا فقط در قیاس با یکی دیگه می گی قدشو دوست نداری؟
    قدش 175 ایناست. از من 15 سانت هم بلندتره. من که کنارش می ایستم همش میگم کاش یک کم بلندتر بود. یا بقیه پسرا رو میبینم ازش بلندترن ناراحت میشم میگم کاش بلندتر بودو مثلا میگم اگه بلندتر بود دوسش داشتم و ازش ایراد نمیگرفتم !!!! اینا همه فکرایی هست که به ذهنم اومده و البته به خودش هم گفتم. ولی در حال حاضر بله موضوع قد واسم خیلی مهم شده و اذیتم میکنه.

  8. کاربر روبرو از پست مفید نیلوفر 21 تشکرکرده است .

    نیلوفر 21 (شنبه 27 خرداد 91)

  9. #25
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    خوب پس مشکلی نیست. همون باید توی خودت دنبال نقاط تاریک بگردی. اصلا به اون پسر ایرادی وارد نیست. خودت که خودتو بهتر بشناسی می فهمی دقیقا ایراد کدوم صفتته یا مثلا توی بچگی چه اتفاقی برات افتاده یا هرچی. الان روی خودسازی خودت کار کن. عزیز اگه سعی نکنی روی خودت کار کنی و ضعفاتو پیدا نکنی در واقع اگه قد این پسر بلند هم بود یا با پسرعموت ازدواح می کردی بازم ناراحت بودی. فقط و فقط الان تو باید مشکلاتو توی قسمت سایه ی خودت پیدا کنی. بعدش می تونی رفعشون کنی یا بهترشون کنی یا قبولشون کنی. در واقع باید نسبت به خودت و فقط خودت اگاهی پیدا کنی.

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush
    خوب پس مشکلی نیست. همون باید توی خودت دنبال نقاط تاریک بگردی. اصلا به اون پسر ایرادی وارد نیست. خودت که خودتو بهتر بشناسی می فهمی دقیقا ایراد کدوم صفتته یا مثلا توی بچگی چه اتفاقی برات افتاده یا هرچی. الان روی خودسازی خودت کار کن. عزیز اگه سعی نکنی روی خودت کار کنی و ضعفاتو پیدا نکنی در واقع اگه قد این پسر بلند هم بود یا با پسرعموت ازدواح می کردی بازم ناراحت بودی. فقط و فقط الان تو باید مشکلاتو توی قسمت سایه ی خودت پیدا کنی. بعدش می تونی رفعشون کنی یا بهترشون کنی یا قبولشون کنی. در واقع باید نسبت به خودت و فقط خودت اگاهی پیدا کنی.
    میخوام این کارو بکنم و امیدوارم که جواب بده . خسته شدم از بس ایراد گرفتم. ولی واسه این موضوع که همش اونو با بقیه مقایسه میکنم چی؟ یعنی اول باید خودم رو درست کنم بعد ببینم دوسش دارم یا نه ؟ یا با درس های شما تمرین کنم که دوسش داشته باشم؟ خواهش میکنم جواب این سوالم رو بدید، خیلی برام مهمه. ممنون.

  11. کاربر روبرو از پست مفید نیلوفر 21 تشکرکرده است .

    نیلوفر 21 (شنبه 27 خرداد 91)

  12. #27
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    نیلوفر جان. من فکر میکنم درست اینه که الان روی خودسازی خودت کار کنی نه دوست داشتن یا نداشتن کسی. فقط فعلا روی خودت متمرکز شو. لنگی یه جایی توی یه قسمتی از وجود خودته که باید پیداش کنی. وگرنه با هر کس دیگه ای هم دوست بشی یا ازدواج کنی باز ایراد می گیری ازش. پس الان به اینکه باید اونو دوست داشته باشی فکر نکن. هدفت این باشه که اگاهیت نسبت به خودت بالا بره. دونه دونه ی اون درسارو بخون تمریناشو انجام بده. همه ی درساشم اسون نیست ممکنه یه جاهایی برسی که حالت به کمی بد شه. صبور باش و ممتد روی خودسازی خودت کار کن. اگه بتونی نسبت به خودت اگاهی درستی پیدا کنی بعدش تصمیم درست رو می گیری. حالا اون تصمیم هرچی باشه.
    این نظر منه. اما تو هر طور که می خوای بکن. اگه دلت می خواد اونو دوست داشته باشی می تونی یکی از اهدافت بذاریش توی این مدت که داری روی خودت کار می کنی.
    راستی اونا درسای من نیست. منم خودم اون درسارو می خونم و به نظرم خیلی موثرن.

  13. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (شنبه 27 خرداد 91)

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 12 آبان 91 [ 04:09]
    تاریخ عضویت
    1391-3-02
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    665
    سطح
    13
    Points: 665, Level: 13
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    149

    تشکرشده 149 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    اینکه میگم چشم و هم چشمی همه گیر شده، همینه

    دختر خوب
    قدش از توکه کوتاهتر نیست به احتمال زیاد
    در مورد لهجه مادرش هم باید بگم که ... خنده داره! این طرز فکرت خنده داره!
    مگه اینکه دوست پسرت و خانوادش رو پیش دوستا و فامیل و خونوادت به اصطلاح، باکلاس نشون دادی!
    که هرچند من بی کلاسی در این مورد نمیبینم

    دیگه اینکه sci گفت که اون پسر رو کاملا نمیشناسی
    برگشتی گفتی که خیلی خوب میشناسمش!
    عزیز من چطور انقدر مطمئنی؟!
    آدم همسرش رو که 10 سال باهاش زیر یه سقف زندگی میکنه، نمیتونه کامل بشناسدش! اونوقت تو ...!

    چیزی که در موردش کنجکاو شدم، اینه که رابطتون چجوریه؟
    رابطه جنسی هم داشتی باهاش؟




  15. کاربر روبرو از پست مفید گوشت تلخ تشکرکرده است .

    گوشت تلخ (شنبه 27 خرداد 91)

  16. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط گوشت تلخ
    اینکه میگم چشم و هم چشمی همه گیر شده، همینه
    نه باور کنید من اصلا اهل چشم و هم چشمی نیستم. حداقل در بقیه موارد که نیستم.

    دختر خوب
    قدش از توکه کوتاهتر نیست به احتمال زیاد نه همونطوری که گفتم از من بلتدتره.
    در مورد لهجه مادرش هم باید بگم که ... خنده داره! این طرز فکرت خنده داره!
    مگه اینکه دوست پسرت و خانوادش رو پیش دوستا و فامیل و خونوادت به اصطلاح، باکلاس نشون دادی! نه من اصلا در رابطه با ایشون با هیچکدوم از دوستام صحبت نمیکنم و نکردم.
    که هرچند من بی کلاسی در این مورد نمیبینم

    دیگه اینکه sci گفت که اون پسر رو کاملا نمیشناسی
    برگشتی گفتی که خیلی خوب میشناسمش!
    عزیز من چطور انقدر مطمئنی؟!
    آدم همسرش رو که 10 سال باهاش زیر یه سقف زندگی میکنه، نمیتونه کامل بشناسدش! اونوقت تو ...!
    بله اگه اینطوری بخوایم در نظر بگیریم خب منم نمیشناسم حتما. ولی تو این چند سال دیگه خیلی چیزا رو میدونم !

    چیزی که در موردش کنجکاو شدم، اینه که رابطتون چجوریه؟
    رابطه جنسی هم داشتی باهاش؟
    [/color] نه نداشتیم! میشه بپرسم چرا این سوال براتون پیش اومد؟ یعنی ربطش چیه به مشکل من ؟




    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush
    نیلوفر جان. من فکر میکنم درست اینه که الان روی خودسازی خودت کار کنی نه دوست داشتن یا نداشتن کسی. فقط فعلا روی خودت متمرکز شو. لنگی یه جایی توی یه قسمتی از وجود خودته که باید پیداش کنی. وگرنه با هر کس دیگه ای هم دوست بشی یا ازدواج کنی باز ایراد می گیری ازش. پس الان به اینکه باید اونو دوست داشته باشی فکر نکن. هدفت این باشه که اگاهیت نسبت به خودت بالا بره.

    می نوش عزیزم پس من چرا تو ذهنم فقط از این بیچاره ایراد میگیرم؟ چرا همه کاراش لجم رو درمیاره و عصبیم میکنه ؟ چرا قبولش ندارم ؟ اگه یکی دیگه کارای اونو بکنه میگم آفرین چه آدم درستی!! ولی وقتی اون همون کار رو میکنه یک ایرادی ازش میگیرم یه جوری. اصلا دلیلشو نمیفهمم. به طور کلی نه خودش نه کاراش به چشمم نمیاد :( من اصلا با بقیه اینطوری نیستم به خدا فقط با این بیچاره اینطوریم. اصلا یکدفعه اینطوری شدم. طرز صحبت کردنمم اصلا باهاش خوب نیست. باید چکار کنم ؟ :((

    این نظر منه. اما تو هر طور که می خوای بکن. اگه دلت می خواد اونو دوست داشته باشی می تونی یکی از اهدافت بذاریش توی این مدت که داری روی خودت کار می کنی.
    راستی اونا درسای من نیست. منم خودم اون درسارو می خونم و به نظرم خیلی موثرن.

    باید حتما رو خودم کار کنم ببینم حال و روزم خوب میشه یا نه. مرسی از راهنمایی خوبتون

  17. کاربر روبرو از پست مفید نیلوفر 21 تشکرکرده است .

    نیلوفر 21 (شنبه 27 خرداد 91)

  18. #30
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    اگر با من نبودش هیچ میلی، چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟!
    این نظر منه!
    شما احساستون نسبت به ایشون متفاونه. ایشون براتون خاص هستن. یا به هر حال روی کاراشون حساس شدین. لزوما این "خاص" بودن معنی دوست داشتن نمی ده اما ممکنه واقعا دوسشون داشته باشین اما با اینکاراتون بخواین انکار کنین. اینو من نمی دونم. این دلیلو خود شما می تونین طی مدتی که دارین روی خودسازی خودتون با اون درسا کار می کنین پیدا کنین. من فکر می کنم دلیلش توی کنکاشی که در خودتون با کمک اون درسا می کنین پیدا می شه. فایده ی این درسای مدیتیشن همینه. اینه که خودمون به ویژگیهامون و به ضعف ها و نقاط تاریک و قوت ها مون اگاه بشیم. اگاهی به خودت چیزیه که این درسا بهت می ده عزیزم.
    نمی دونم چرا. ممکنه به دلایل عجیبی برسی که خودت تعجب کنی. مثلا ترس از کسی یا چیزی یا اینکه خودت خودتو دوست نداری و فکر می کنی لایق دوست داشتن نیستی و بنابراین نمی تونی به دوست داشتن کسی اعتماد کنی یا هرچیز عجیب دیگه. ممتد و پیوسته و با صبر و اطمینان درس درسشو بخون. می رسی به دلیل واقعی این رفتارت. دلیلش پیش خود خودته. نه اون پسر. پیداش می کنی.

  19. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (یکشنبه 28 خرداد 91)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.