نیلوفر جان. من فکر میکنم درست اینه که الان روی خودسازی خودت کار کنی نه دوست داشتن یا نداشتن کسی. فقط فعلا روی خودت متمرکز شو. لنگی یه جایی توی یه قسمتی از وجود خودته که باید پیداش کنی.
وگرنه با هر کس دیگه ای هم دوست بشی یا ازدواج کنی باز ایراد می گیری ازش. پس الان به اینکه باید اونو دوست داشته باشی فکر نکن. هدفت این باشه که اگاهیت نسبت به خودت بالا بره.
می نوش عزیزم پس من چرا تو ذهنم فقط از این بیچاره ایراد میگیرم؟ چرا همه کاراش لجم رو درمیاره و عصبیم میکنه ؟ چرا قبولش ندارم ؟ اگه یکی دیگه کارای اونو بکنه میگم آفرین چه آدم درستی!! ولی وقتی اون همون کار رو میکنه یک ایرادی ازش میگیرم یه جوری. اصلا دلیلشو نمیفهمم. به طور کلی نه خودش نه کاراش به چشمم نمیاد :( من اصلا با بقیه اینطوری نیستم به خدا فقط با این بیچاره اینطوریم. اصلا یکدفعه اینطوری شدم. طرز صحبت کردنمم اصلا باهاش خوب نیست. باید چکار کنم ؟ :((
این نظر منه. اما تو هر طور که می خوای بکن. اگه دلت می خواد اونو دوست داشته باشی می تونی یکی از اهدافت بذاریش توی این مدت که داری روی خودت کار می کنی.
راستی اونا درسای من نیست. منم خودم اون درسارو می خونم و به نظرم خیلی موثرن.
باید حتما رو خودم کار کنم ببینم حال و روزم خوب میشه یا نه. مرسی از راهنمایی خوبتون 
علاقه مندی ها (Bookmarks)