
نوشته اصلی توسط
meinoush
خوب پس مشکلی نیست. همون باید توی خودت دنبال نقاط تاریک بگردی. اصلا به اون پسر ایرادی وارد نیست. خودت که خودتو بهتر بشناسی می فهمی دقیقا ایراد کدوم صفتته یا مثلا توی بچگی چه اتفاقی برات افتاده یا هرچی. الان روی خودسازی خودت کار کن. عزیز اگه سعی نکنی روی خودت کار کنی و ضعفاتو پیدا نکنی در واقع اگه قد این پسر بلند هم بود یا با پسرعموت ازدواح می کردی بازم ناراحت بودی. فقط و فقط الان تو باید مشکلاتو توی قسمت سایه ی خودت پیدا کنی. بعدش می تونی رفعشون کنی یا بهترشون کنی یا قبولشون کنی. در واقع باید نسبت به خودت و فقط خودت اگاهی پیدا کنی.
میخوام این کارو بکنم و امیدوارم که جواب بده . خسته شدم از بس ایراد گرفتم. ولی واسه این موضوع که همش اونو با بقیه مقایسه میکنم چی؟ یعنی اول باید خودم رو درست کنم بعد ببینم دوسش دارم یا نه ؟ یا با درس های شما تمرین کنم که دوسش داشته باشم؟ خواهش میکنم جواب این سوالم رو بدید، خیلی برام مهمه. ممنون.
علاقه مندی ها (Bookmarks)