سلام سارا جان
به نظر من همین طور که خودت تصمیم گرفتی باهاش صحبت نکنی درسته فقط یک بار بهش بگو که نمی خوای مزاحمش بشی تا اون بتونه مشکلاش رو حل کنه و راه حلی پیدا کنه...
دیگه هم نیازی نیست زیاد موضوع رو کشش بدی چون ممکنه دلخوری پیش بیاد و دلاتون از همدیگه دور بشه توی این مدت هم فکر می کنم آشنایی لازم برای ازدواج بوجود اومده و همین کافیه...
زیاد بهش فکر نکنید نهایتش اینه که دوست داشتن و تواناییش رو نشون می ده یا خدایی نکرده اونه اون طوری که نباید بشناسی می شناسی البته مورد دوم رو همین طوری گفتم جدی نگیر..
و در آخر اینکه وابستگی در این شرایط اصلا درست نیست سعی کن فقط دوستش داشته باشی همین
باشه عزیزم...
موفق و پیروز باشی