همین الان می خواستم بگم
خدارو خوش نمیاد دل مردم رو بسوزونید
اهای شماهایی که شب ها با شکم سیر می خوابید
چهل تا خونه این ور تر چهل تا خونه اون ور تر چه بسا کسانی هستند که گرسنه سر بر بالین می گذارن
یکیش خود من
بعضی وقتا واقعا از روی تنبلی حاضرم گرسنه باشم ولی شام درست نکنم:(
خلاصه تو همین فکرا بودم که از غیب ندا رسید
که صدای شما شنیده شد
کاش از خدا یه چیز بهتر خواسته بودم
مائده اسمونی ما هم رسید
البته من تو دلم منتظر چنجه بودم ولی لابد خیر و صلاح ما در جوجه بود
کیفیتش خیلی تعریفی نداشت ولی دندون اسب پیش کشی . . .
ولی واقعا اینو جدی دارم میگم: بعضی وقتا مراقب باشیم چی از خدا می خوایم، واقعا صدامون شنیده میشه![]()









پاسخ با نقل قول



مهربان ، دوست ، خوش زبون ، در هر صورت ما مدیرا ارادت داریم بهت ، چه بشوری ما را چه نشوری ما را ، چه قهر چه آشتی ، چه تسلیم چه یاغی .... در هرصورت محمد ابراهیمی گل تالاری .









علاقه مندی ها (Bookmarks)