به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 71 نخستنخست 123456789101112131424344454 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 702
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    همین الان می خواستم بگم
    خدارو خوش نمیاد دل مردم رو بسوزونید
    اهای شماهایی که شب ها با شکم سیر می خوابید
    چهل تا خونه این ور تر چهل تا خونه اون ور تر چه بسا کسانی هستند که گرسنه سر بر بالین می گذارن
    یکیش خود من
    بعضی وقتا واقعا از روی تنبلی حاضرم گرسنه باشم ولی شام درست نکنم:(
    خلاصه تو همین فکرا بودم که از غیب ندا رسید
    که صدای شما شنیده شد
    کاش از خدا یه چیز بهتر خواسته بودم
    مائده اسمونی ما هم رسید



    البته من تو دلم منتظر چنجه بودم ولی لابد خیر و صلاح ما در جوجه بود
    کیفیتش خیلی تعریفی نداشت ولی دندون اسب پیش کشی . . .

    ولی واقعا اینو جدی دارم میگم: بعضی وقتا مراقب باشیم چی از خدا می خوایم، واقعا صدامون شنیده میشه

  2. 12 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (چهارشنبه 24 خرداد 91)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    246
    امتیاز
    1,462
    سطح
    21
    Points: 1,462, Level: 21
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,083 در 257 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    والا من فقط اومدم اينجا تاب بازي

    اما تورو خدا يكي بياد به من بگه اين vizhe كيه ؟چيه؟ خوردنيه ؟پوشيدنيه؟ ادمه؟ روباته؟ سايته؟ فضول سنجه؟ چيه؟

    اخه بابا مغزم تبخير شد از كنجكاوي

    تازه خدمت همه اونايي كه ميگن اسم من مشكل داره :من هر جا برم مشكلي نيست عروسي تولد سمينار تالار

    ته تهش ميچسبوننم رو ديوار و نگام ميكنن بهتره كه اسمم بود ...

    در ضمن مريم 123 كه ميگي من زود خودمو جمع و جور كردم مگه من پخش و پلا بودم اخه

    اخه اين چه برخورديه با ذهن بسته ادم ميكنين اينvizhe چيه ؟ من كيم؟ از كجا اومدم ؟چند تام كلا؟؟؟؟

    اخه اون نقاشي غروب جاده اون روح سرگردان كجاش دسته گل بچگي داشته

    اخه چرا اينجا كسي حال كسيو نميگيره يه كم بخنديم شاد شيم

    اخه چرا اون بچه هايي كه قهر ميكنن اينقده نازن

    اخه من كه نميتونم زياد برم ازينجا اين اداها چيه در ميارم و خداحافظي پر سوز و گداز ميكنم

    اخه جوانه چرا پررنگ نميشه يا اين علامت سوالاش نميره

    اخه چرا من اينقدر فضولم

    اخه چرا اقاي ابراهيمي زود تسليم شد و باز هم كل كل نكردن ماها سرمون گرم باشه و تخمه بشكنيم

    اخه چرا من فكر ميكردم اينا كه صورتين خودشون سفارش دادن اين رنگي باشن مثلا نميشه من نارنجي باشم؟؟


    اخه من چرا اولش فكر نميكنم


    باور كنبن من فقط اومده بودم تاب بازي كنم

    تاب تاب عباسي...

  4. 8 کاربر از پست مفید naghashi تشکرکرده اند .

    naghashi (چهارشنبه 24 خرداد 91)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    246
    امتیاز
    1,462
    سطح
    21
    Points: 1,462, Level: 21
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,083 در 257 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    اخي , نازي , پست اقاي حامدو الان ديدم ياد يه چيزي افتادم دلم گرفت

    اون قبلا قبلنا كه خونه داشتيم و هنوز نيومده بوديم تو اپارتمان يه تك درخت انجير داشتيم كه يه روز يه ياكريم اومد روش نشست و تخم هم گذاشت و ني ني دار هم شد(يعني ني ني ها تو تخمش بودن)

    ما هم خيلي هواشو داشتيم و واسش غذا ميزاشتيم و كلا سلف سرويس بود واسش

    خيلي ناز بود, خيلي,خييييييييلي

    نميدونم چرا رفت, يادم نيست اخه. گربه اومد و بردش يا تخماش شكست يا ... يادم نيست فقط يادمه خيلي غصه خورديم

    ناراحت شدم اينم عكساش, هر روز كلي عكس ازش ميگرفتيم همين چند تا مونده...






    خوب واسه چي اينجا خونه ساخت, اي بابا چرا اين يا كريما اينقدر اي كيوشون پايينه, تو خيابونم تا با ماشين نرسي يك ميليمتريشون و صد تا بوق نزني نميرن كنار



    كجايي ياكريم الان داري دوباره پرميگيري يا بازم رفتي يه جاي تابلو تخم گذاشتي پيشيه ردتو زده

    اقاي حامد ببين ياكريم گذاشتم حالا بياو بگو اين vizhe چيه؟بابا مغزم شد اندازه مغز ياكريم . ميرم تاپيك ميزنم واسه سوالات فلسفيم هاااااا

  6. 8 کاربر از پست مفید naghashi تشکرکرده اند .

    naghashi (شنبه 27 خرداد 91)

  7. #34
    سرپرست سایت آغازکننده

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
    سلام خانم فرشته مهربان محترم من تسلیم هستم
    من زحمات مدیران تالار می بینم خانم فرشته مهربان ناراحت کردم از شما معذرت خواهی می کنم
    خانم فرشته مهربان محترم من خوشحا ل نیستم

    ای ول این همون محمد ابراهیمی مهربون خودمونه . همیشه همینجوری باش .

    آخه برادر جان هرچند وقت یکبار مدیرارو می شوری میندازی رو بند خشک شن که چی مهربان ، دوست ، خوش زبون ، در هر صورت ما مدیرا ارادت داریم بهت ، چه بشوری ما را چه نشوری ما را ، چه قهر چه آشتی ، چه تسلیم چه یاغی .... در هرصورت محمد ابراهیمی گل تالاری .

    دروغم چیه ، راست راسته باوووووووووووورکن ها






    .

  8. 9 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 28 خرداد 91)

  9. #35
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    سلام خانم فرشته مهربان من به مدیران تالار خیلی ارا دت داریم مدیران تالار نمونه گل بی نظیر هستند
    اعضا خوب تالار امشب مهمانی باشکوه برای خانم فرشته مهربان گرفته شود برای تمام زحمات در تالار می کشد
    مهمانی باشکوه به صرف شیرینی شام است

  10. 6 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (چهارشنبه 24 خرداد 91)

  11. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    246
    امتیاز
    1,462
    سطح
    21
    Points: 1,462, Level: 21
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,083 در 257 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    هيچكس جواب منو نداد همه هم الكي الكي با هم خوب شدن

    منم رفتم البوم فرشته مهربانو دزديدم و عكساشو پخش ميكنم كه جنجال راه بيفته يه كم كل كل خونمون طبيعي بشه

    چه معني داره هي تو اين الاچيق ميخورين و ميخندين پس كل كلش كو!!!!

    عكس نوجوانيهاي هاي فرشته مهربان همراه با ياكريم!




    نمونه عيني خارجكي فرشته مهربان(اواتار فرشته مهربان در اونور اب)




    يكي از شاگردان فرشته مهربان




    زيباترين تصوير ذهني فرشته مهربان




    يكي از وسايل كار فرشته مهربان




    واكنش فرشته مهربان نسبت به ابزار كار





    كلي هم سند و مدرك ديگه دارم كه به موقعش ميام افشاگري

    چه معني داره همه اش اشتي و خنده



  12. 13 کاربر از پست مفید naghashi تشکرکرده اند .

    naghashi (یکشنبه 28 خرداد 91)

  13. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    مدیرای تالار واقعا زحمت میکشن..فرشته مهربون..حامد65..کیوان..لرد حامد...مدیرهمدردی
    ولی خوب میشه اگه یه بار این متخصص فنی تالار بیاد جواب اقای ابراهیمی رو با دلیل بده..

    ................................

    حالا که بحث یا کریم و حیوون شد بگم..چقد جدیدا این حیوونا لیم شدم..همسایه ما تو خونش یه باغ وحش داشت..اینجا رو فروخت و رفت..صابخونه جدید هم خونه رو خراب کرد..گربه های همسایه هم تشریف اوردن خونه ما..چندتا بچه گربه داره انقد نازن....راحت راشونو میکشن میان تو خونه..هر چی هم پیشت میکنیم نمیرن..

    چند شب پیش بیخوابی زده بود به سرم..لای در اتاق یه کم باز بود و یه سبد جلوش بود..یه دفه دیدم یه صدای خش خش میاد..پا شدم دیدم بچه گربس..بیرونش کردم..دیدم اومده پشت شیشه..رو پاهاش وایساده با دساش میکوبه به شیشه:)..گربه هم انقد لیم؟؟؟.گربه هم گربه های قدیم..

    دیشبم اومده تو اشپزخونه (چقد پررو ان..دو روز دیگه فکر کنم برن سر یخچال)
    خواستیم بیرونش کنیم همینطور روی سرامیک سر میخورد و میدوید یهو اومد جلوی خواهرم،خواهرمم یه دونه جیغ بنفش زرد ابی قرمز کشید بدبخت سکته کرد..امروز پیداشون نشد...

    جون میده موش خارپشت رو بندازم جلوشون دلی از عزا در بیارن.:)

  14. 12 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 27 خرداد 91)

  15. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    246
    امتیاز
    1,462
    سطح
    21
    Points: 1,462, Level: 21
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,083 در 257 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بهار جان يه كم بيشتر از خودت بگو عروس خانوم

    احساس ميكنم در مورد البوم عكسهاي تو هم ميشه تفكرات شيطاني داشت:D

    فرشته مهربان جونم منو شطرنجي كن تو تالار, احساس ندامت ميكنم, جووني كردم , اشتباه كردم , بي دانشي كردم,دوستت دارم , نباشي كي بياد منو دعوا كنه كه بسه بزار فكراتو واسه بعد

    اصلا از قديم گفتن چوب معلم گله هر كي نخوره شله, خله, نميدونم

    هر چي هست درد نداره

    اصلا اين بهار منو گول زد


    من ميرم معتاد ميشمااااا

  16. 7 کاربر از پست مفید naghashi تشکرکرده اند .

    naghashi (شنبه 27 خرداد 91)

  17. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بهار جان يه كم بيشتر از خودت بگو عروس خانوم

    احساس ميكنم در مورد البوم عكسهاي تو هم ميشه تفكرات شيطاني داشت
    کی؟؟؟
    بهارشادی..عروس خانوم با شما هستن بیاین...البوم عکستونم بیارین:)

    اصلا اين بهار منو گول زد
    بهار شادی؟؟؟!!!بش نمیاد..خیلی دختر خوبیه که...

  18. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (جمعه 26 خرداد 91)

  19. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    246
    امتیاز
    1,462
    سطح
    21
    Points: 1,462, Level: 21
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,083 در 257 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بهار جوني66 تكنيك فرافكني اصلا جواب نميده الان

    دست خودم نيست اخه, ادم بيكاره و كلي وسوسه , لعنت به دل سياه شيطون, تازه كلي مدرك دارم ازت , چرا ميلاد بيچاره رو اذيت كردي؟؟؟

    چرا دستاي ميلادو كج و كوله كشيدي؟منظورت چي بود؟

    مگه نشنيدي دنيا دار مكافاته؟

    اهاي اونايي كه خودشونو ميزنن به اون راه , اونايي كه قراره برن مشهد واسه من دعا كنن شفا پيدا كنم

    اره با همونام

    من دست خودم نيست اخه, مريضم:D, دلمم اندازه دل ياكريمه, چرا نميزارين اخه يه كم شيطنت كنيم

    تازه خودم ديدم بعضيا تا اسمشونو اوردن كه عروس ميشن به زودي, رفتن كلي كارت عروسي ديدن و 8 ساعتم تو مغازه داشتن لباس عروس پرو ميكردن

    مداركش موجوده ها!!!


  20. 6 کاربر از پست مفید naghashi تشکرکرده اند .

    naghashi (شنبه 27 خرداد 91)


 
صفحه 4 از 71 نخستنخست 123456789101112131424344454 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.