سلام اقلیما جان!!نوشته اصلی توسط eghlima
جوابت رو خودت داری... ساده است بذار با زبان خودش بهت محبت کنه!!!
ببین عزیزم ذهن ما خانوم ها متفاوت از آقایون عمل میکنه... این تفاوت رو به رسمیت بشناس!!!
می تونم بهت اطمینان بدم که ریزه کاری های بسیاری در رفتارت داری که همسرت متوجه نمیشه و برعکس گاهی اوقات متوجه رفتارهایی در شما میشه که خودت ازشون آگاه نیستی.... عکس این مطلب هم صادقه!!!
یعنی شما تفاوتی در شکل محبتی که بهت میشه با دیگران نمیبینی در حالی که ایشون واقعا تفاوت قائله اما به زبان خودش...
یه خورده زیادی حساس شدی... من طبیعت زنانه و نیازهاتو درک میکنم... ولی خوب بود مثلا سر تا پات رو پر از عزیزم و فدات بشم میکرد و در عوض محبتش خالص نبود؟ (اینو میگم چون زوج های زیادی رو میشناسم که عملا روی صحنه نمایش زندگی میکنن: رفتار رمانتیک در مقابل دیگران و لایه های پوسیده در زیر پوست ظاهری زندگیشون)
سعی کن زبانش رو یاد بگیری، اونوقت میفهمی که چقدر براش خاص هستی... همسری به این صداقت و مهربانی ارزشش رو داره








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)