سرد بودن من و تهدید خاستگارم!!
من از مطالبتون چیزی راجب تهدید ندیدم.
با این عنوان مراجعه کنندگان به اشتباه می افتنند.
ازنوع میل به غذاها هم میشه تشخیص داد طرف مقابل گرم هست یا سرد.
مثال اگرکسی فلفل دارچین غذاهایی که طبش گرمه را بیشترمیپسنده میشه گفت طبش گرمه.
یا اگر کسی ماست خیار وغذاهایی که طبش سرده رابیشتر میپسنده میشه گفت طبش سرده.
به همین راحتی نیازی هم به پزشک وغیره نداره.
کمی از بزرگان بیاموزیم که قیدیمیها حرفهای خیلی خوبی میزدند .








علاقه مندی ها (Bookmarks)