خدایا
ما همه منتظریم ,چشم به راه عزیزی داریم ,آن عزیز سفر کرده ای که رونق و آبادانی جهان از اوست ,چرخش این جهان به وجود اوست و...
خدایا
چشم مارا به جمالش منور گردان تا از این بیهوده چرخیدن ,بیهوده بودن وبیهوده ماندن نجات یابیم
خدایا
این چشمان ما شاید لیاقت دیدارش را نداشته باشد,اما هستند چشمان مشتاقی که با خلوص نیت فریاد می زنند:اللهم عجل لولیک الفرج
خدایا
به حق این بندگانت نه من روسیاه آن عزیز سفر کرده را از پرده غیبت که جلو چشمان من گنه کار را گرفته برون آر به حق رحمت و عظمت خود.![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)