به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 23:03]
    تاریخ عضویت
    1390-10-10
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    1,252
    سطح
    19
    Points: 1,252, Level: 19
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    457

    تشکرشده 463 در 95 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    سلام برادر گرامي
    متاسفانه من هم قبل از ازدواجم در رابطه اي بودم با تفاوت تحصيلاتي و البته فرهنگي
    (رابطه تقريبا نامزدي ، يا دوستي چند ساله . نميدونم كدوم درستتره ! )
    و متاسفانه بنا بر دلايلي بهم خورد .
    توي اون رابطه طرف مقابلم ديپلمه بود .
    (گفتم تا بدونيد شرايطتون رو درك ميكنم )

    براي مني كه تقريبا معدن اطلاعات عمومي و روز هستم رابطمون كسل كننده بود .
    ببين دوست من ، نه به خاطر تفاوت تحصيلي . نه . نگاه ما به مسائل متفاوت بود . من خيلي آزار ديدم . نهايت اصرار من به طرف مقابلم اين بود كه روزنامه بخونه . روزي 10 دقيقه سايت خبري بخونه . اما وقتي چيزي تو ذات آدمي نباشه نيست . واقعا حتي يادآوريش آزارم ميده .
    اگر دنبال يه زندگي آروم هستيد كاري به اين نداشته باشيد كه مدرك كي بالاتر يا پايينتره . دنبال نشونه هاي كوچيك باشيد . به خدا الان هم ميگم برام مهم نبود كه مدرك طرفم چيه اما برام مهم بود اهل مطالعه باشه .
    من تجربه خودم رو گفتم تا بيشتر دقت كنيد .

    اينكه ميگيد شيطون يا پر حرف هستيد شايد از نگاه شما خيلي عادي باشه ، اما طرفتون " كم گوي و گزيده گوي چون در " مد نظرش باشه .

    خودتون ميگيد جديدا توي بحث ها كمتر شركت ميكنيد اما يك سري دلخوري ها هست .
    به نظرم اين جمله رو بيشتر باز كنيد بهتر باشه .
    همسرتون دوست نداره توي هر بحثي شركت كنيد ؟ چرا ؟

    انقدر بار احساسات رابطه قبلي من سنگينه كه مطمئنم اين پستم متاثر ازون رابطه هست . اگر حرفم براتون مفيد نيست من رو حلال كنيد .
    اما توي رابطه سابق من ، طرفم براي اينكه اثبات كنه كه از همه چيز خبر داره در مورد همه چيز نظرات كاملا غير كارشناسي ميداد و اگر بهش اعتراض ميكردي فكر ميكرد به خاطر مدركه . خدا شاهده اينطور نبود . مدرك مهم نيست . من اينو هر روز به هزار نفر ميگم .

    مطمئنم با داشتن همسري مثل شما خانومتون احساسات منو تجربه نميكنه اما شما هم دانشتون رو در مورد مسائل مورد علاقه خانومتون زياد كنيد بد نيست . و باز هم معتقدم كه دروازه دانش ، دانشگاه نيست .

    راستي بدونيد كه اكثر كساني كه رشته هاي علوم پايه مثل فيزيك ميخونند معمولا خيلي منطقي هستند .

    ببخشيد كه حرفهام پراكنده بود . خوشبخت باشيد .

  2. 4 کاربر از پست مفید بهار رهنورد تشکرکرده اند .

    بهار رهنورد (سه شنبه 23 خرداد 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 19:55]
    تاریخ عضویت
    1391-3-08
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    612
    سطح
    12
    Points: 612, Level: 12
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    133

    تشکرشده 137 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    آخیش مردیم از بس توی این تالار مشکلات غلمبه سلمبه دیدیم.بالاخره یکی با یه مشکل صورتی کمرنگ اومد و بهمون یادآوری کرد که بعضی آدمها چقدر برای زندگی مشترک و همسرشون ارزش قائلند که خودخواسته میخوان تغییراتی جهت بهتر شدن رابطشون ایجاد کنند.
    من فکر میکنم همین خواستن شما خودش یعنی نصف راه رو اومدن.بقیه اش هم با گفتگوهای صادقانه و صمیمی بین شما و همسرتون و کمک گرفتن از مشاوره بچه های تالار و درصورت لزوم مشورت با مشاور حل میشه.
    کاشکی انعطاف سایر آقایون و البته خانومها هم نسبت به تغییرات مثبت و سازنده به اندازه شما بود.

  4. 3 کاربر از پست مفید سیتروس تشکرکرده اند .

    سیتروس (سه شنبه 23 خرداد 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 شهریور 91 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1389-1-16
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,555
    سطح
    43
    Points: 4,555, Level: 43
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 195
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    850

    تشکرشده 839 در 390 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    خوش به سعادت خانمتون که همسرش دنبال بهتر شدنه
    دست راستتون زیر سر شوهرای ما

  6. 3 کاربر از پست مفید shamim_bahari2 تشکرکرده اند .

    shamim_bahari2 (پنجشنبه 25 خرداد 91)

  7. #14
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    درود بر دوستان عزیز

    چشمک عزیز دست گلت درد نکنه آبجی واقعا خوب نوشتی

    ّآبجی بهار رهنورد گلم زدی توی خال منم جدیدا سعی کردم اطلاعات عمومی رو ببرم بالا چون توی اینترنت روزی هشت ساعت هستم خوشبختانه به کمک سایت همدردی خیلی چیزای خوبی یاد گرفتم

    سیتروس عزیز دست گلت درد نکنه اوووووووووه ما تنها کاری که خوب بلدیم گفتمان کردنه آخه من عاشق گفتمان آروم با احترامم


    آبجی shamim_bahari2 نمیدونم یه دلیل بزرگش اینه که همسرم خیلی خوبه یعنی واقعا خوبه اصلا فکرشو نمیکردم اینقدر کامل باشه البته بیشترش واسه ترسه اخم میکنه چهل ستون بدنم میلرزه
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    246
    امتیاز
    1,462
    سطح
    21
    Points: 1,462, Level: 21
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,083 در 257 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    چگونه بهترین شوهر دنیا باشم
    http://ravanpezshk.akairan.com/maghalat-khaneh-khanavadeh-ravanshenasi/ravanshenasi-khanevadeh/17693.html

    با همسر خود چگونه باشيم تا زندگي مشترك بهتري داشته باشم؟
    http://club.golestan.com/main/LifeStyleTopic.aspx?TopicId=37593

    چگونه بهترين همسر باشم ؟
    http://www.rasekhoon.net/article/Show-27247.aspx


  9. 3 کاربر از پست مفید naghashi تشکرکرده اند .

    naghashi (پنجشنبه 25 خرداد 91)

  10. #16
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    با سلام و درود خدمت دوستان عزیز

    دست گل همتون درد نکنه با راهنمایی هایی که کردین توی دوران عقد خیلی زیاد بدردم خورد امشب مراسم دومادیمه ایشالله هرچی دختر بی شووووووووووهره یه شوووووهر نصیبشون بشه

    بازم سپاس از همگی دوستان گلم که کمکم کردین بدرود
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  11. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    khaleghezey (جمعه 16 تیر 91)

  12. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 اردیبهشت 93 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,981
    سطح
    26
    Points: 1,981, Level: 26
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    439

    تشکرشده 527 در 189 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    آخه خالقزی چقدر زود گذشت . داماد شده بودی اینجا ها
    حالا داری بابا میشی . نازی مبارکه
    دنیا همینه چقدر زود می گذره .

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 20:59]
    تاریخ عضویت
    1391-11-06
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    151
    سطح
    3
    Points: 151, Level: 3
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    خوش باخال زنت

  14. کاربر روبرو از پست مفید T.T تشکرکرده است .

    atoosa (سه شنبه 10 بهمن 91)

  15. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 تیر 94 [ 05:14]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    284
    امتیاز
    3,610
    سطح
    37
    Points: 3,610, Level: 37
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    517

    تشکرشده 294 در 168 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    چه زود بابا شدید یکم نفس می کشیدید خب

  16. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 11:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,973
    سطح
    26
    Points: 1,973, Level: 26
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    743

    تشکرشده 765 در 189 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    واقعا متاسفم و نمیدونم چی بگم واقعا چرا ایشون نمیتونند دیگه توی این تالار باشند

    یک مرد خوب هم که تو این تالار وجود داشت رو حذف کردند. واقعا وجود ایشون توی تالار باعث میشد که ایمان داشته باشم که هنوز مردای خوب وجود دارند!!

    بازهم از مدیران تالار استدعا دارم که توی تصمیمشون تجدید نظر کنند و ایشون رو به تالار برگردونند

    به هر حال هر جا هستند براشون بهترینها رو آرزو دارم

  17. 4 کاربر از پست مفید زیبا کردستانی تشکرکرده اند .

    زیبا کردستانی (سه شنبه 10 بهمن 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.