سلام به همه دوستان و عذر خواهی به دلیل غیبتهایی که داشتم .
واقعا از همه تون ممنونم .
فقط اومدم بهتون بکم مشکل من حل شد . تصمیم خودم رو چند ماه پیش گرفتم و واسه همیشه این آقا رو با این تیپ شخصیت از زندگیم حذف کردم .
توی این چند ماه هم خوشبختانه خواستگارهای خوبی داشتم ، ولی می خواستم اول خودمو پیدا کنم و بعد وارد یه زندگی جدید شم .
توی این مدت که نیومدم راستش هم سرم شلوغ بود و هم می خواستم به یه ثبات برسم و خودمو دوباره پیدا کنم .
الان از این خودی که هستم واقعا راضیم ( شدم همون دختر با اعتماد به نفسی که قبلا بودم ) و واقعا خوشحالم .
مرسی از دوستانی که به یادم بودند( بهار شادی عزیزم و ...

) و نبودند .
اومدم که این چند تاپیک رو به نتیجه رسیده اعلام کنم .

و قول بدم که بعد ازین بیشتر بیام تالار .
در انتها یه خواهش دارم ( می دونم شاید اینجا جاش نباشه ) ، من امروز خاله شدم . الان یه ساعته که حال بچه خوب نیست واسش دعا کنید .
علاقه مندی ها (Bookmarks)