ممنون مسافر زمان عزیزنوشته اصلی توسط مسافر زمان
رایحه جان
لینک ریلکسیشن آقای sci کجاست؟ میشه برام بگذاری؟
دوستانم
طی یک اقدام مثبت برای غلبه به ترس هام ، یک اقدام عملی کردم خیلی خوشحالم
بهتون گفتم که چند سال پیش مزاحم تلفنی داشتم و بعد از اون چند ساله که دیگه اصلا شماره های ناشناس رو جواب
نمی دادم اما امروز به ترسم غلبه کردم و به یک شماره نا شناس که رو گوشیم افتاد جواب دادم و بعد فهمیدم چقدر
ترسم مسخرس آخه اون مزاحمه بعد چند سال چجوری شماره موبایلمو می خواد پیدا کنه؟ دیگه استرس نگرفتم و
خوب شدم جواب دادم چون یک تماس کاری مهم بود!
خیلی خوشحالم که یکی از تابوهای ترس توی ذهنم شکست
حالا فکر کنین بر می داشتم مزاحم بوداونوقت احتمالا دیگه همینجور ترسم می موند
البته اینو شوخی
کردم...اما خوب برای شروع از خودم راضیم :) البته ارز عملکردم راضیم ها نه اینکه از خود راضی باشم








اونوقت احتمالا دیگه همینجور ترسم می موند

علاقه مندی ها (Bookmarks)