بهار شادی ما از هیچ چی نمیترسه،
هیچی نمیتونه ناامیدش کنه،
از شکستهاش پل میسازه واسه موفقیتهاش
چون همیشه توکلش به خداست
چون همه دوستانی که کمکشون کرده دعاگوی بهارشادی جونشون هستند.
تشکرشده 1,673 در 522 پست
بهار شادی ما از هیچ چی نمیترسه،
هیچی نمیتونه ناامیدش کنه،
از شکستهاش پل میسازه واسه موفقیتهاش
چون همیشه توکلش به خداست
چون همه دوستانی که کمکشون کرده دعاگوی بهارشادی جونشون هستند.
آفتاب همدرد (شنبه 20 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)