من کاملا با (گندمزار)موافقم...آزادی بیان و ابراز بیشتر... که این عصبانیتهای شما براش عادی نشه و تصویر بدی از شما پیدا نکنه و به کسی پناه نبره...ولی اینو هم بگم که شما رو واقعا دوست داره و بیشتر از همه من در این شک ندارم.
تشکرشده 20 در 6 پست
من کاملا با (گندمزار)موافقم...آزادی بیان و ابراز بیشتر... که این عصبانیتهای شما براش عادی نشه و تصویر بدی از شما پیدا نکنه و به کسی پناه نبره...ولی اینو هم بگم که شما رو واقعا دوست داره و بیشتر از همه من در این شک ندارم.
cancersio (شنبه 20 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)