خانم ها زماني به يك رابطه موازي پناه مي برند كه در زندگي زناشويي خودشون يك كمبودي عاطفي شديد داشته باشند. دوست عزيز ، همونطور كه خودتون گفتيد عصبي بودن و زود رنج بودن شما دودليل كاملا واضح هستند كه همسرتون احساس صميميت و راحتي با شما (در برخي شرايط) نداشته باشه و به نوعي خود سانسوري كنه . زن ها در روابط موازي بيشتر به دنبال جبران احساس ها و صميميت هاي گمشده زندگي زناشويي خودشون هستند تا روابط جنسي.








علاقه مندی ها (Bookmarks)