خانم یلدا در جواب سوالتون نخیر من الان ایران نیستم .وال.. من هر چی حرفای شما رو خوندم تنها چیزی که توی حرفاتون دیدم یاس و نا امیدی بود .یه داستانی رو بتون بگم یه بار یه مردی رفت پیش روانپزشک چون افسردگی داشت و اون گفت درمانت اینه که همه جا رو سبز ببینی تا یه مدت محدودی و اون مرد وقتی برگشت خونه کلی هزینه کرد و خرج نقاشی خونش کرد و همه وسایل زندگیشو از فرش و مبل و .....عوض کرد و همشونو رنگ سبز خرید .بعد از چند ماه همون دکتر رفت خونش بهش سر بزنه .مرد گفت دکتر این چه درمان پر خرجی بود برای من تجویز کردی و دکتر گفت اتفاقا درمان شما از همه مریضام کم خرج تر بود .اصلا نیازی به اینهمه ریخت و پاش نبود کافی بود یه عینک بخری و بدی شیشه هاشو برات سبز کنن .اونوقت همه جا رو سبز میدیدی .این همون نکته درمانت بود حالا که ننمی تونی دنیا رو عوض کنی دیدتو عوض کن ...این درمان شما هم هست .توی ایران شرایط الان برای زندگی خیلی سخته قبول دارم اما الان هر جا بری این مشکلات به نوع بدترش هست ...شما زیادی نقاط منفی رو پر رنگ کردی توی ذهنت.
در مورد اینکه میگی مطلقه هستی اینجا زیاد به این مسایل کاری ندارن .ولی این مربوط به قشر مردم غیر ایرانی هست .ایرانی های اینجا هنوز هم همون دید قدیمی رو دارن این توی خونشونه .ولی فکر نکنم این مساله خیلی مهم باشه .چون گفتی سرمایه کمی دارم باید بگم که اونم بیای توی یه زمان کوتاه از دست میدی و بعد دیگه اونم نداری.دیدتو به دنیا عوض کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)