به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 خرداد 91 [ 00:33]
    تاریخ عضویت
    1391-2-14
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    642
    سطح
    12
    Points: 642, Level: 12
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    72

    تشکرشده 74 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برای کار میخواهم به کانادا بروم

    خانم یلدا من و دوستام یه گروه بودیم که توی یه دانشگاه معروف فارق التحصیل شدیم و چون دانشگاه ما ایرانی نبود هممون به زبان انگلیسی مسلط بودیم .بعد از فارق التحصیلی در مقطع فوق لیسانی اونم رشته ما که واقعا کم و پولساز بود هر کدوم از بچه ها رفتن یه سر دنیا و تقریبا نصفشون رفتن کانادا .من کشوری دیگه رو انتخاب کردم ولی با همشون از نزدیک در تماسم برای همین میگم
    اگه برای کار کردن تصمیم گرفتی بری کانادا بهت بگم که سخت در اشتباهی .بازار کار در کانادا اصلا برای ایرانی ها خوب نیست بجز چند تا رشته که فقط میشه پرستاری و گرایشای مشاغل پیش پا فتاده فنی و خدماتی .برای هیچ رشته دیگری نمیشه کار مناسب پیدا کرد و اگرم پیدا بشه حقوقاش فقط خنده داره و پول تاکسی هم نیست .البته اونجا به دانشجوهای دکترا هم خود دانشگاه کار میده اما شهریه های دانشگاه هم سرسام آورن.
    می تونی اقامت بگیری اونم با سختی ولی کار نه .با جرات بهتون بگم کسانی که اونجا راحت زندگی می کنن اکثرا کسانی هستن که یا خیلی مرفه هستن و یا از ایران بهشون مرتب پول تزریق میشه حالا از هر منبعی ..ولی اگه پشتوانه مالی خیلی قوی نداری اینکارت جز عذاب هیچی برات نداره .به قول مادرم کور که بیکار میشه مژه شو می کنه ..شمام داری همون مژه ها رو می کنی .توی همون ایران بگرد برای کار .بر خلاف تصور اونجایی ها ایران از همه لحاظ بهشته .وقتی مجبور شی برای یه ساعت پارک کردن توی پارکینگ عمومی 3 دلار بدی قدر میدونی .

  2. 5 کاربر از پست مفید mahdiii تشکرکرده اند .

    mahdiii (جمعه 19 خرداد 91)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 دی 91 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1391-2-11
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    1,024
    سطح
    17
    Points: 1,024, Level: 17
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    263

    تشکرشده 267 در 87 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: برای کار میخواهم به کانادا بروم


    ممنونم
    فكر نميكردم كسي راهنماييم كنه

    بله رشته من مربوط به پزشكيه و ميخوام براي كبك اقدام كنم

    در مورد زبان هم ميدونم مشكله اما وقتي مجبورم ميخونم چون ضريب هوشيم تو اين مورد بد نيست هر چند خيلي تنبلم

    اقاي مهدي

    من نميدونم شما الان ايران هستي يانه, خبرداري اينجا با دختر پاك و سالمش چه برخوردي ميشه و يه زن مطلقه رو به چه چشمي ميبينن

    اقاي سعيد و ميثاق راست ميگن من دارم فرار ميكنم
    اينجا مجبورم ماشين و ته مونده پس اندازمو بفروشم واسه رفتن و پس اندازمم كمه

    چون نميخوام با عجله تصميم بگيرم تاپيك زدم

    به خدا حقوقاي اينجا خنده دار تره, رشته من بيمارستانيه و رفتم و برخوردهارو ديدم,همينجوري اينجا كلي حرف پشت ماست كه داريم جون ميكنيم و منم كه شدم مطلقه اين مملكت

    ميدونم اونجا بدبختيش بيشتره اما به خدا وحشتناكه به نام خيلي چيزا اينجا بايد غم و غربت رو به دوش بكشم در صورتيكه حق من اين نيست

    اونجا كسي رو ندارم فقط همون دوستمه كه 8ماهه رفته واون فعلا وضعيتش بد نيست

    اما دروغ چرا من اصلا عشق خارج نيستم و اون بود,من ادم احساسيم و اون نبود, اما اينجام شدم يه ادم بيمصرف

    گفتنش راحته كه بمون و بساز
    چيو بسازم زيربنايي كه با فولاد كار گذاشتنش و همه هم ميگن كارش درسته حالا من چند سال جون بكنم كه خودمو ثابت كنم؟
    اقا مهدي مگه اينجا همه چي مجانيه؟

    به خدا مردتر از پدرهاي ما بيدا نميشه كه دارن زندگيارو به دوش ميكشن

    ازين بدترم ميشه

    ميثاق,سعيد ,مهدي من ميخوام فرار كنم اما اگاهم به فرارم

  4. کاربر روبرو از پست مفید yalda7 تشکرکرده است .

    yalda7 (جمعه 19 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.