به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29
  1. #21
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكلات با خانواده همسرم

    دیشب که تاپیک شما رو خوندم، خیلی تعجب کردم!
    حتی خواب دیدم که توی وضعیت شما گیر افتادم.
    فقط بگم که همه ما خوانندگان خاموش سایت منتظر یه خبر خوب از شما هستیم.

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1391-1-02
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    3,082
    سطح
    34
    Points: 3,082, Level: 34
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    7

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكلات با خانواده همسرم

    من بالاخره با همسرم مستقيم صحبت كردم و مشخص شد ايشان از طرف خانواده تحت فشار غير منطقي است و علي رغم مخالفت ايشان خانواده قصد متاركه دارند . اما وكيلي كه مشترك گرفتيم پرونده را از مرحله شوراي حل اختلاف عبور داده و به دادگاه ارجاع داده و الان در تماس با من و همسرم درخواست معرفي داور را كرده است كه مثلا فرمي را امضا زده و اعلام كنند كه ما صحبت هاي خود را كرديم و به نتيجه نرسيديم . من هم قصد دارم وكيل را از وكالت عزل كنم و از زندگيم دفاع كنم . اما خيلي به مراحل كار آشنا نيستم اما فكر كنم اولين گام عزل وكيل و پس گرفتن دادخواست باشد . منتظر نظر دوستان هستم

  3. #23
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: مشكلات با خانواده همسرم

    سلام

    خداروشکر که همسرتون میخواد زندگی کنه.

    الان دقیقا سوالتون چیه؟
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  4. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 مرداد 97 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1391-1-13
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    5,958
    سطح
    50
    Points: 5,958, Level: 50
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 33 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكلات با خانواده همسرم

    مشکل شما تقریبا 60% شبیه مشکل من هستش با این تفاوت که من در دوره نامزدی بودی و شما در دوره عقد این هم لینک تایپیک من http://www.hamdardi.net/thread-21852.html
    واقعا شما رو درک میکنم و میدانم چقدر سخت هستش
    ولی یک نصیحت تا اونجا که میتانید عجولانه رفتار نکنید و رفتاری رو که میکنید حتما به فرداش فکر کنید تا مثل من پشیمان یا دچار عذاب نشید

  5. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1391-1-02
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    3,082
    سطح
    34
    Points: 3,082, Level: 34
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    7

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكلات با خانواده همسرم

    الان من چطوري وكيل را عزل كنم و خودم يك وكيل بگيرم؟
    آيا در اين مرحله كه پرونده از شورا حل اختلاف به دادگاه رفته ميشه دادخواست را پس گرفت؟
    ميخوام ببينم چطوري ميشه خانواده همسرم را تحت فشار بگذارم . من اين موضوع را مي دونم كه اگر آنها براي مهريه اقدام كنند من در نهايت محكوم هستم اما اميدم اين هست اينها با گرفتن مهريه تحت فشار قرار بگيرند

  6. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: مشكلات با خانواده همسرم

    برادر گرامی بهتره شما با یه وکیل مشورت کنید..چرا که این سایت در خصوص مسائل مشاوره در زمینه خانواده هستش.


    میتونید با شماره تلفن 129 هم تماس بگیرید.البته چند بار تماس بگیرید چون برخی مواقع نظراتشون باهم فرق میکنه.

    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  7. کاربر روبرو از پست مفید maryam123 تشکرکرده است .

    maryam123 (پنجشنبه 07 اردیبهشت 91)

  8. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1391-1-02
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    3,082
    سطح
    34
    Points: 3,082, Level: 34
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    7

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكلات با خانواده همسرم

    سلام دوستان
    بعد از مدتي غيبت اومدم كمي از اتفاقات رخ داده شده بگم
    راستش مونده بودم چطور توضيح بدهم اما به هر حال اينجا هستم تا بگم و نظرات . راهنمايي هاي دوستان را جويا بشم
    راستش بعد از صحبت من و خانمم هم ايشان و هم من متقاعد شديم در جريات رابطه مون در زمان عقد اشتباهات زيادي داشتيم و هر چند خانمم هر چند وقت از من و خانواده ام گله مي كرد اما من سعي كردم جواب ندادم تا به نوعي از لحاظ روحي تخليه بشه
    من هميشه فكر مي كردم همسرم مشكلات و حرفهاي خصوصي بين خودمون را به خانوده اش منعكس ميكنه اما الان متوجه شدم همسرم چون خواهري دو قلو دارد و ايشان نيز رابطه نزديكي با همسرم دارد با او مدام درد و دل ميكرد و ايشان مطالب خصوصي را با جزئيات به شخص مادر همسرم و خانوده اش گزارش مي دادند . البته بخشي از صحبت ها را نيز همسرم منتقل مي كرد حالا چه ضعف از ديد خودش چه قوت كه اين باعث شد مادرزنم در اين بحث ها مدام اين مطالب را سر من بكوبه
    بحث از اينجا ناشي مي شود كه خانوداه همسرم خيلي به حرفهاي همسرم اهميتي نمي دهند و بعد از بهم خوردن جدايي توافقي پدر همسرم با جعل امضا ايشان وكالت به وكيل براي اجرا مهريه و 250 سكه داده و بعد از اينكه من اين موضوع را به همسرم گفتم ايشان جر و بحثي با خانواده خود داشتند اما در نهايت كاري نكردند!چون احساس مي كنم يك رودربايستي با خانواده دارد .
    من نيز وكيل گرفتم و تقاضاي تمكين كردم و وقتي دادخواست به دست خانوده همسرم رسيد همسرم به من اعلام كرد من نمي تونم روز جلسه تمكين در دادگاه بيايم .
    من حتي پدر و پدربزرگ و عمو خودم را براي حل مشكلات به سمت خانه شان فرستادم اما باز مادر ايشان همان مواضع قبلي را اعلام كرد . اما عمو بنده پيشنهاد داد كه دو نفر ما پيش مشاور برويم و نظريه كارشناس را ملاك كنيم . در اون روز آنها گفتند بايد فكر كنيم و من هم در صحبت با همسرم تا حدي توانستم هم ايشان را مجاب به رفتن نزد مشاور بكنم .در واقع مشكل من مادرهمسرم هست كه به نظرم عقده هاي دوران زندگي خودش را در داماد هايش جستجو مي كند و حتي در زمان ازدواج هم خيلي موافق نبود اما همسرم او را متقاعد كرد.
    از طرفي همسرم يك برادر دارد و تنها برادر ايشان كه با 36 سال سن هنوز ازدواج نكرده و دنبال خوش گذراني هاي پسرانه خودش هست و در واقع مادرش او را به عنوان الگو قرار مي دهد طوريكه در پاسخ به پيشنهاد مشاوره اعلام كرد پسرم خودش يك روانشناس هست در حاليكه من نظرم اين هست ايشان در ايدولوژي هاي خودشان دچار انحراف هستند به طوريكه اين انحرافات بر مادر و كل خانه تاثير مي گذارد و در كل اين خانواده نمو يك خانواده زن سالار هست.
    نظر وكيل بنده اين بود كه با گرفتن مهريه كلا سمت مقابل به بن بست مي رسند و بايد تصميمي براي خروج از اين بن بست بگيرند اما من مي ترسم اين مادر حتي دخترش را قرباني كند كه حتي با طولاني شدن روند همين موضع را داشته باشد.
    جالب اينجاست ما در زماني كه پدرم به خانه شان رفت رسما اعلام كرد كه ما تلاق نمي دهيم و مادر ايشان مي گفت بايد تلاق بدهيد و گفت مگر ما مهريه را مي خواهيم بگيريم و ناخودآگاه نشان داده پشت اجراي مهريه خواست ديگري نهفته هست
    الان من به همسرم پيشنهاد دادم كه پدرش را متقاعد كند من و پدرشان و شخص همسرم براي اينكه از نزديك شاهد حرفهام باشد با هم نشستي داشته باشيم اما نمي دانم با اين مادر زن چه كار كنم. در واقع من قصد اصلاحش را ندارم چون اصلاح نمي شود اما با رفتارش پدر زنم را نيز مجاب مي كند با او همراهي كند.واقعا چطور مي شود با اين زن برخورد داشت و در او رسوخ كرد؟زني كه حتي به خانواده همسرش اجازه دخالت در امور زندگيش را نمي دهد .وقتي پاي يك زن در ميان باشد اوضاع كمي پيچيده مي شود .اين سوالي هست كه همه فكرم را به خودش مشغول كرده كه چيكار كنم.

  9. 2 کاربر از پست مفید unrealman تشکرکرده اند .

    unrealman (جمعه 19 خرداد 91)

  10. #28
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكلات با خانواده همسرم

    صندوق ورودی پیغام خصوصی هاتون رو پاک کنین ، متنی رو می خوام براتون بفرستم

  11. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1391-1-02
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    3,082
    سطح
    34
    Points: 3,082, Level: 34
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    7

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكلات با خانواده همسرم

    انجام شد

  12. کاربر روبرو از پست مفید unrealman تشکرکرده است .

    unrealman (جمعه 19 خرداد 91)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.