سلام دوست عزیز
اول یه کمی از خودتون و همچنین شرایطتون بگید.
از خصوصیات اخلاقی و خانوادگی اون خانوم هم بگید
در هر حال من به عنوان برادر بزرگترت بهت توصیه میکنم وارددرابطه این چونینی نشی به چند علت
1. سن شما خیلی کمه و همچنین سن اون خانوم از شما خیلی بیشتره.تجربه ثابت کرده که این موضوع مهمه و باید مراقب بود
2. فکر نکنم شما شرایط ازدواج رو داشته باشید.خدمت سربازی.کار و درآمد.خونه.تحصیلات
3. برای ازدواج بلوغ عاطفی و اجتماعی هم مهمه ونمیشه ازش گذشت
4. این حسی که شما به این خانوم دارید به احتمال زیاد زودگذره و ناپخته
تو این سن شما باید مقدمات ازدواج رو فراهم کنی و تمام فکر و ذکرت رو اهدافت باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)