سلام دوستان
ممنونم از كمكهاتون
من با شوهرم در مورد درمان صحبت كردم اون گفت من اصلا بچه نميخوام و از نفر سومي خوشم نمياد و منم گفتم مگه من حق ندارم منم دوست دارم مادر بشم گفت من اين حرفا حاليم نيست بچه نميخوام.اون قدر از بچه بدش مياد كه تا اسمش ميارم قاطي ميكنه. ديگه خودم سپردم به خدا راضيم به رضاي او.من خوشبختم نميخوام بحث و درگيري درست كنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)