ولی حداقل میتونه تو جمع دوستان به رفتار دوستش توجه کنه. کسی که ذاتاً بداخلاق باشه حتی با دوستانش هم نمیتونه به صورت ثابت خوش برخورد باشه و ممکنه یه نشونه هایی از کج خلقی تو رفتارش دیده بشه. درسته که راه صد در صد مطمئنی نیست ولی میتونه به شناخت بیشترش کمک کنه. چون به نظر من فقط به رفتار توی جمع خانواده نمیشه اتکا کرد و باید رفتار شخص رو با افراد مختلف از قبیل همکاران، دوستان، جامعه، خود این خانوم و ... با هم در نظر گرفت.نوشته اصلی توسط saeeded








علاقه مندی ها (Bookmarks)