سلام عارف
مشکل اینجاست که علاوه بر خانواده ها خودمون هم راضی نیستیم الان ازدواج کنیم هم بخاطر سنمون هم بخاطر درسمون و هم .... (2-3 سال دیگه وضعیت مالی حامد بهتر از اینی که هست شده، هرچند من از الانش راضی ام ، خودش راضی نیست فکر میکنه با این وضیعت جلو خانواده من کم میاره به خاطر همینم هستش که سخت کار میکنه)

یعنی نظر شما اینه که ما تا 2-3 سال دیگه همینجوری دوست بمونیم، فکر نمیکنید اونوقت کنترل یه همچین رابطه ای سخت بشه اونم واسه ما که اینقدر جوونیم و همدیگرو خیلی دوست داریم؟؟؟؟