خانم فرشته مساله این نیست که پست های مرا مورد لطفتان قرار دادید اما اینکه می فرمایید:
پستهای حذف شده شما دقیقاً برخلاف روند کارشناسی و تخصصی و اهداف همدردی و آسیب زا بوده است
این نوعی سانسور و توهین به شعور مخاطبان و اعضا است درست مثل سانسور های صدا و سیمای ایران ...بهتر نیست مخاطب همه چیز را بداند و همه عقاید و نظرات را ببینید و بشنود و با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرد .اینطوری مثل اینست که همه اطلاعات و راهای حل یک مساله ریاضی را در نظر نگیریم و بی دلیل چند راه را حذف کنیم و به دانشجو هم بگوییم اصلا این راه ها وجود خارجی ندارند!!
از شما منطقی تر انتظار هست .فکر نکنم به کسی توهینی شده باشد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)