من هم با نظر بقیه موافقم. به نظر من اگه برای فراموش کردن دختر خاله تون با یه دختر دیگه آشنا بشید و ازدواج کنید، شاید اوایل برای شما جذابیت داشته باشه و بتونید بهش علاقه مند بشید اما ممکنه بعد از یه مدت حتی طولانی به این نتیجه برسید که بهش علاقه ندارید و فقط حس لجبازی درونتون شما رو به این سمت کشونده بوده. این خیلی خطرناکه که الان خودتون رو درگیر مسآله ازدواج کنید. چون قطعاً افکار و خاطراتی که از دختر خاله تون دارید بهتون اجازه نمیده حس واقعی نسبت به طرف مقابل پیدا کنید و افکار دختر خاله دائم ذهن شما رو درگیر خواهد کرد و ممکنه دوباره یه ضربه روحی هم برای خودتون و هم برای اون دختر ایجاد کنید. پس فعلاً دور خواستگاری و ازدواج رو خط بکشید. شما وقتی آماده ازدواج خواهید شد که بتونید تو ذهن و درون خودتون با مسأله پیش اومده در رابطه با دختر خاله کنار بیایید و حس انتقام، عصبانیت، لجبازی، حتی هنوز علاقه و هر حس دیگه ای که الان درون خودتون نسبت به اون حس می کنید رو فراموش کرده و به روال عادی زندگی برگشته باشید. البته با این که شما 7 سال ذهنتون درگیر اون بوده ولی فراموش کردن احساساتتون زمان زیادی نخواهد برد به شرط این که خودتون هم این رو بخواهید و در راهش تلاش کنید. پس فعلا عجله نکنید.
من بارها بین دوستام این قضیه رو دیدم که به خاطر فراموشی یه رابطه، درگیر رابطه دیگه میشن و همشون هم ناموفق بوده و به طرف مقابل ضربه بدی میزنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)