ممنون از همگی
behname1984حدس شما هم درست بود . به این نتیچه رسیدم که نمی شه هیچ کس رو عوض کرد برای اینکه این کنایه ها رو هم نشوم بهتره سرم تو کار خودم باشه و کاری بهکار هیچ کس هم نداشته باشم دنیاخیلی بیمعرفته هزار تا کار خوب می کنی نم یگن دست درد نکنه تا یهکار خطا می کنی یا یه حر فی میمزنی که بیه یکی ناخوشایند میاد با تمام وجودش می خواد خوردت کنه. حرف خودش و اثبات کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)