سلام ماه منیر جان خیلی ناراحت شدم دقیقا و دقیقا زندگی منم همینطوره و حتی کمی شدیدتر و منم تو این شهر غریبم و خانواده خودم دور و خانواده شوهرم... من دوساله پاش وایسادم ولی احساس میکنم هیچ وقت درست نخواهد شد و این وسط خودم بلاتکلیف موندم. تنها کاری که از دستم بر میآد دعا کردنه از خدای بزرگ میخام هر چی مصلحته رو بهت بده...موفق باشی








می بینی چقدر با ما 
علاقه مندی ها (Bookmarks)