سلام دوستان
امروز با اصرارای من بدرم تلفنی با همسرم صحبت کرد و وضعیت سلامتی و دستش رو برسید.ولی فقط چون اصرار کردم اینکارو کرد.وگرنه بازم همون آش و همون کاسه!
تصمیم گرفتم مثل روالی که 5شنبه های قبل داشتیم برم خونه همسرم.گویا دیروز مادرشوهرم گریه کرده و ناراحته که من خونشون نمیرم.اینم بگم که که خواهر شوهرم یه نامزدی ناموفق داشته و اونا هم میترسن که کار بسرشون به جدایی بکشه.
حالا من یه سوال دارم.لطفا در این مورد راهنماییم کنین.من همیشه که 5شنبه ها میرفتم جمعه بر میگشتم.اما بابام میگه برو یکی دوساعت بشین و بیا تا احترامت حفظ شه.
کدومش درسته از نظر شما؟