سلام دوست عزیز
واقعا بابت این اتفاق متاسفم وباهاتون همدردی میکنم.عشق یکطرفه خیلی سخته.وسخت تر از اون شکست در عشقه.اما باز باید خدا رو شکر کنید که این اتفاق قبل از ازدواج براتون افتاد چون شما هم مثل هر انسان دیگری حق یک زندگی مشترک شاد موفق و عاشقانه رو دارید.غم گذاری امروز بهتر از غمی خواهد بود که سالها و سالها می بایست در زندگی مشترک به دوش میکشیدید.من درکتون میکنم که میگین هنوز دوستش دارید و شاید حرفای ما به نظرتون مسخره بیاد وبا خودتون فکر کنین اینا نشستن بیرون گود و یه چیزی میگن.درسته ما هیچ وقت نمیتونیم جای شما باشیم واحساستون رو واقعا بفهمیم اما به عنوان فرد سومی که از بیرون ماجرا نگاه میکنیم و به دور از احساسات واقعیت ها رو می بینیم اینا رو بهتون میگیم.می دونم که الان سخته اما دوست عزیز بدونین این نیز بگذرد.روزای خوش از راه میرسد.خودتون رو سرگرم کنین.با کارتون خودتون رو مشغول کنین و دنبال مقصر نگردید.هرکسی ممکنه تو زندگیش اشتباه کنه.نبخشیدن اشتباهات بقیه فقط زندگی رو به کام خودمون تلخ میکنه.بگذرید.از کنار اتفاقات ناخوشایند زندگی سر بخورید.روزهای خوب در راهند.ایما ن دارم کسی رو پیدا میکنید که طعم خوشبختی رو باهاش تجربه میکنید.و تمام این روزای تلخ از یادتون میره.مطمئن باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)