امکان نداره با شما حرف بزنه!!
وقتی با تهدید خودکشی حاضر شده با من حرف بزنه!!
فکر نمی کنم حاضر بشه اینجا بیاد!!
اگر هم بدونه من در موردش جایی حرف زدم دیگه قطعا حاضر نمی شه حتی با من حرف بزنه!!
متاسفانه مخم هنگ کرده!!
و هیچ راهی به ذهنم نمی رسه!!
خیلی سر سخته!!
خیلی ...!!
بخاطر همینم هست که من فعلا فقط می خوام راضیش کنم ارتباطش رو قطع نکنه با من!!
حالا دیگه من نمی دونم چیکار کنم!!
حتی می گفت شاید اون یه جلسه رو هم حاضر نشه!!
یه نوعی داره از خودش+من+و در کل همه انتقام می گیره!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)