به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 37
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 دی 91 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-1-11
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    808
    سطح
    15
    Points: 808, Level: 15
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 64 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    قبول ندارم زندگی پر از پوچی نیست زندگی سرشار از احساسات متفاوت تولحظه های مختلف پره از تجربه این حسهای مختلف پره ازیادگیری بزرگ شدن .از یه مرحله به مرحله دیگه رفتن پره از حرکت اگه درجا بزنی پوچ میشه اگه حرکت کنی تجربه کنی مقاومت کنی تکرار کنی خسته نشی فکر کنی نقشه بکشی روبه جلو حرکت کنی پوچ نمی شی وقتی به هدفهات تو گذشته میرسیدی خوشحال نمی شدی؟ حتما می شدی . حالا چی شده که اینا بی معنی شدن به نظرم چون روحتو ارضا نشده چون چیز بزرگتری می خواد راهش مطالعه است دنبال چرا ها رفتنه از متخصصش پرسیدنه تو حوزه دینی و تو حوزه فلسفه کسی را پیدا کن که حرفش برای تو قابل درک و اعتماد باشه جواب سوالاتو بگیر گذشتن از یه مرحله به مرحله دیگه با تلاش همراهه نه بلکل چون نمی فهمیم صورت مساله را پاک کنیم

    روا نبود که به خاطر خوشایند خالق این همه چالش و زشتی در این دنیا رو ببینم.روا نیست به خاطر جملمه ب مسخره "من کیستم؟" به هر تحقیر و زشتی و پستی و پلیدی تن در بدیم.نه مرن هزاران بار از این زندگی بد سیما بهتر است.

    صدرصد روانیست مگه خالق عقده ای باشه که به خاطر من کیستم مارا آفریده باشه جواب خلقت و گرفتاریهاش تو تاریخ بشریت بهش پرداخته شده با مردن صورت مساله پاک کردن میشه

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 خرداد 91 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    666
    سطح
    13
    Points: 666, Level: 13
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    با همسر شما موافقم.اگر افراد موقع ازدواج ا زلحاظ مالی و روحی در شرایط مطلوبی نباشند ازدواج کاملا اشتباه هست.داشتن منزل شرط حیات هست.

    در مورد همسر هم،همسر خوبی هست.خونواده هم خوب هستند.اصلا همه خوبند.بخدا خوبند والا خوبند.من بدم.من مشکل دارم.من دوست ندارم باشم.من از ثانیه های که میاد و می گذره حالم بهم می خوره.

    به چندین روانپرشک مراجعه کردم.یکمی حرفای کلیشه ای حفظ شده،یه نسخه پر و پیمون از قرص و تمام.

    چند شبه قرصامو با کمال میل و لذت می خورم و یک ساعت بعد هم بیهوش می شم تا ده ساعت بعد.بعد دوباره بیدار می شم.کار و شغلمو انجام میدم(به اجبار)یه یکم سعی می کنم بیدار باشم.امروز رفتم رمان"دا" رو بخونم کمی سرگرم شم نفهمم چقدر زندگی مزخرفه ولی می بینم که پرفروشترین رمانم ایران از زندگی من هم مزخرف تره.

    ده دقیقه یکبار میام اینجا رو چک می کنم به این امید یکی حرف بزنه با من و حرفای خوب و بدرد بخور بزنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره غم
    قبول ندارم زندگی پر از پوچی نیست زندگی سرشار از احساسات متفاوت تولحظه های مختلف پره از تجربه این حسهای مختلف پره ازیادگیری بزرگ شدن .از یه مرحله به مرحله دیگه رفتن پره از حرکت اگه درجا بزنی پوچ میشه اگه حرکت کنی تجربه کنی مقاومت کنی تکرار کنی خسته نشی فکر کنی نقشه بکشی روبه جلو حرکت کنی پوچ نمی شی وقتی به هدفهات تو گذشته میرسیدی خوشحال نمی شدی؟ حتما می شدی . حالا چی شده که اینا بی معنی شدن به نظرم چون روحتو ارضا نشده چون چیز بزرگتری می خواد راهش مطالعه است دنبال چرا ها رفتنه از متخصصش پرسیدنه تو حوزه دینی و تو حوزه فلسفه کسی را پیدا کن که حرفش برای تو قابل درک و اعتماد باشه جواب سوالاتو بگیر گذشتن از یه مرحله به مرحله دیگه با تلاش همراهه نه بلکل چون نمی فهمیم صورت مساله را پاک کنیم

    روا نبود که به خاطر خوشایند خالق این همه چالش و زشتی در این دنیا رو ببینم.روا نیست به خاطر جملمه ب مسخره "من کیستم؟" به هر تحقیر و زشتی و پستی و پلیدی تن در بدیم.نه مرن هزاران بار از این زندگی بد سیما بهتر است.

    صدرصد روانیست مگه خالق عقده ای باشه که به خاطر من کیستم مارا آفریده باشه جواب خلقت و گرفتاریهاش تو تاریخ بشریت بهش پرداخته شده با مردن صورت مساله پاک کردن میشه
    دقی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره غم
    قبول ندارم زندگی پر از پوچی نیست زندگی سرشار از احساسات متفاوت تولحظه های مختلف پره از تجربه این حسهای مختلف پره ازیادگیری بزرگ شدن .از یه مرحله به مرحله دیگه رفتن پره از حرکت اگه درجا بزنی پوچ میشه اگه حرکت کنی تجربه کنی مقاومت کنی تکرار کنی خسته نشی فکر کنی نقشه بکشی روبه جلو حرکت کنی پوچ نمی شی وقتی به هدفهات تو گذشته میرسیدی خوشحال نمی شدی؟ حتما می شدی . حالا چی شده که اینا بی معنی شدن به نظرم چون روحتو ارضا نشده چون چیز بزرگتری می خواد راهش مطالعه است دنبال چرا ها رفتنه از متخصصش پرسیدنه تو حوزه دینی و تو حوزه فلسفه کسی را پیدا کن که حرفش برای تو قابل درک و اعتماد باشه جواب سوالاتو بگیر گذشتن از یه مرحله به مرحله دیگه با تلاش همراهه نه بلکل چون نمی فهمیم صورت مساله را پاک کنیم

    روا نبود که به خاطر خوشایند خالق این همه چالش و زشتی در این دنیا رو ببینم.روا نیست به خاطر جملمه ب مسخره "من کیستم؟" به هر تحقیر و زشتی و پستی و پلیدی تن در بدیم.نه مرن هزاران بار از این زندگی بد سیما بهتر است.

    صدرصد روانیست مگه خالق عقده ای باشه که به خاطر من کیستم مارا آفریده باشه جواب خلقت و گرفتاریهاش تو تاریخ بشریت بهش پرداخته شده با مردن صورت مساله پاک کردن میشه
    دقییقا منم می خوام صورت مسئله رو پاک کنم.خود مسئله رو حل کنم که چی؟من فقط یه مرخصی دائمی می خوام از زندگی.می خوام نباشم.می خوام اصلا مسئله ای نباشه.آقا جان حال نیم کنم باهاش.حال نیم کنم با این زندگی.در مورد هدفهام بگم که اصلا خوشحال نشدم.هیچ موقع بیشتر از چند ساعت از بدست آوردم هدفام لذت نبردم.همشون مسخره بودن.همه شون احمقانه بودن و آینده از اون هم احمقانه تره

  3. کاربر روبرو از پست مفید Hugo تشکرکرده است .

    Hugo (چهارشنبه 10 خرداد 91)

  4. #23
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    Re: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید


    شما الحمدلله توانائیهای زیادی دارید و فردی بسیار فعال هستید و مشخصه تا کنون خستگی ناپذیر و البته بسیار هم دلسوز و بیشتر از آن ، حساس هستید و حساس بودن شما عامل خیلی از مسائل شماست ، اما انرژی روحی شما بخاطر یک سری تعارضات به شدت کاهش پیدا کرده . در واقع در طی این سالها شما کمتر به فکر خودت و یک ارتباط عاطفی و گرم با خودت بودی و فرصت استراحت و آرامش به خودت نداده ای و .... بیشتر وقف کار و فالیت و مطالعه بوده ای در حالی که برای بعضی از ما دست از کار برداشتن و کمی به خود استراحت دادن لازم است و شما در این زمینه با خودتون نامهربان بودید ،حرف در این زمینه برای گفتن به شما زیاد دارم اما چون خارج از تقاضای شماست نمیخواهم سرتان را درد بیاورم لذا کوتاه می کنم و می گویم اگر ارزشی برای ما و این سرا قائل هستید به یادگار از اینجا تقاضایی را اجابت کنید اون هم خواندن کتاب انسان در جستجوی معنا از فرانکل هست .

    خدایی که شما به آن اعتقاد دارید خیلی بزرگ و عالم هست و البته رئوف و حکیم و علم و آگاهی و درک ما از حکمتهای کارش هیچ است .




    .


    .
    ویرایش توسط فرشته مهربان : دوشنبه 20 خرداد 92 در ساعت 02:43

  5. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 10 خرداد 91)

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 دی 91 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-1-11
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    808
    سطح
    15
    Points: 808, Level: 15
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 64 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    راستش این اواخر منم از این دست مشکلات کم نداشتم خوبه شما با خالق مشکلی نداشتین من حتی با خالق هم درگیر بودم و می گفتم بیا پایین رودرو حرف بزنیم ... من جواب این سوالو نمی دونم که چرا اینهمه تفاوت هست بین زندگیا چرا اصلن زندگی هست ولی اینو مطمئنم که با نبودن من هیچ چی عوض نمیشه آبم از آب تکون نمی خوره فقط من فرصت زندگی تو این دنیا رو از دست می دم بدون اینکه بفهمم چرا

  7. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 دی 91 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-1-11
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    808
    سطح
    15
    Points: 808, Level: 15
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 64 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    ای تنبل من که همچنان سر جلسه می مانم به امیدراهنمایی تقلبی چیزی شما که صورت مساله رو پاک میکنین عواقب این کار خیلی بیشتره کمی حسابگر باشین وقتی جواب رانمی دونین بهتره تلاش نمی کنین حداقل صبور باشین شاید جواب با گذر زمان به یه روشی رسید تمرین صبر کنید

  8. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 17:35]
    تاریخ عضویت
    1391-1-25
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    989
    سطح
    16
    Points: 989, Level: 16
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    257

    تشکرشده 257 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    قصد ندارم با گفتن حرفای کلیشه ای ناراحتتون کنم چون خودم بارها (شاید هزاران بار) به خود کشی فکر کردم .

    علاقه ی شدیدی به مردن دارم .ولی هر بار که بهش فکر میکنم میبینم کارهای نا تموم زیادی دارم .حتی گاهی میگم بذار فلان فایل رو دانلود کنم وقتی تموم شد و ازش استفاده کردم بعد بهش فکر میکنم . همیشه کارهای نا تمومی هست که بایدتمومش کزد .
    شاید خوندن یک جمله -دیدن یک فیلم یا ... نظر مونو عوض کرد .

    مرگ زود یا دیر به سراغ همه ما میاد .لازم نیست ما به سراغش بریم .
    درک میکنم اینکه بی انگیزه و نا امید هستید .
    شما دم از مشکلات مالی زدید .ولی همین که تونستید تحصیلاتتون رو ادامه بدید خودش موفقیته .من مجبور شدم به خاطر نداشتن پول قید دانشگاه رو بزنم .چیزی که آرزوی اول و آخرم بود .اینکه از 4 ناحیه بدنت بیش از 20 سال هر روز درد بکشی و بااون وضعیت روزانه 10 ساعت کار سنگین هم انجام بدی .اینکه صبح از خواب بیدار شی و ببینی از شدت درد موهات رو کندی و...
    اینها بخش ناچیزی از مشکلات من بودن .
    سخته ولی چاره چیه؟

    اینو هم نگید که بعد از مرگ می ری جهنم و آغاز سختی هاست که بنده سخت به این گونه گفته ها می خندم و اصلا اعتقادی به این ندارم که خودکشی باعث می شه که جای بدی بریم می دونم به هچی می رییم.به بهشت و جهنم اعتقاد دارم اما استدلال های محکم خودم رو دارم و می دونم مرگ فقط جرات می خواد و تمام..لطفا بجای استدلال های مذهبی پوسیده که بنده ذره ای بهشون اعتقاد ندارم برای مردن راهنماییم کنید.
    شرمنده .
    منم مذهبی نیستم .از خیلی از مراسم مذهبی و عقاید افراطی بیزارم و ازشون حرصم میگیره .ولی یه چیزهایی هست که با هم گره خورده .
    امیدوارم ناراحت نشید و بهش فکر کنید .
    مرگ و اتفاقات بعد از اون ناشناختس .هیچ کس به یقین نمیتونه نظریه ای رو اثبات کنه چرا که هیچ آدم زنده ای زندگی بعد از مرگ روتجربه نکرده .

    عقل حکم میکنه کمی احتیاط کنیم .وقتی سر راهمون یه چاله هست میایستیم طول-عرض و عمقش رو نگاه میکنیم .یا از روش رد میشیم یا راهمون رو کج میکنیم .هیچ آدم عاقلی چشم بسته پاشو داخل چاله نمیبره .
    کمی عمیقتر به اتفاقی که دنبالش هستی فکر کن .
    من علاقه ی زیادی به مستندهای علمی و ستاره شنالسی و نجوم دارم و همیشه سعی میکنم در موردش مطالعه کنم .
    چند وقت پیش یه مستند علمی میدیدم که در باره ی سیاه چاله ها بود . صحبت از مرگ سیاره ها شد و در انتها کارشناس که یه فیزیکدان بود گفت شاید سیاه چاله ها تونلی بین این دنیا و دنیای بعد از مرگ باشن .شاید مسیر بهشت و جهنم همین سیاه چاله ها باشن .
    حتما در مورد روز قیامت که به مرگ زمین تعبیر شده شنیدی .

    در سوره مرسلات آیات 5 و6 نوشته شده است که آن روز که وعده حق فرا رسد همان روزی است که ستاره گان تیره و تار و محو می شوند.

    بعد از نابودی ستاره گانی که جرم بسیار زیادی دارند خمیدگی بسیار بزرگی در فضا ایجاد می شود که حفره ای در آن وجود دارد که همه چیز و حتی نور را به خود جذب می کند در سوره طارق آیه 1-3 نوشته شده است که

    سوگند به آسمان شبگرد و تو چه دانی که اختر شبگرد چیست؟آن اختر فروزانی است که نورش فرو می رود

    رسول خدا ـ صلی الله علیه و آله ـ فرمود: «زمین در روز قیامت مثل چرم دباغی شده کشیده می شود، آنگاه هر انسان فقط به اندازه جای دو پای خود جا دارد.»
    همچنین در سوره الرحمن آیه ۳۷ نوشته شده است که هنگامی که آسمان از هم پاشیده شود و مانند رنگ سرخی رز( چرم گلگون ) درآید تصویر زیر مربوط به مرگ یک ستاره در سحاب چشم گربه(Cat’s Eye Nebula) است.که بعد از نابودی کامل به یک سیاهچاله تبدیل می شود.

    عکس



    رازی که در سال 2010 کشف شد .

    سیاه‌چاله فضایی در حقیقت مثل تونل هایی میان جهان‌های مختلف هستند. مطالعات جدید مدعی هستند که بر خلاف تصور قبلی، سیاه‌چاله فضایی نه به یک نقطه کور، بلکه به یک «سفیدچاله» ختم می‌شود

    وقتی خیلی از گفته های دینی با نتایج علمی هم خونی داره چرا نظریه در مورد خودکشی نداشته باشه ؟


    با وجود تمام سختیهای که تو زندگیم کشیدم ترجیح میدم تحمل کنم بفهمم زندگی بعد از مرگ وجود نداره تا اینکه خودکشی کنم و بفهمم همه ی چیزهایی که راجع بهش شنیدم حقیقت داشته .




    شما مختارید در مورد زندگی یا مرگتون تصمیم بگیرید .
    ولی دنبال مرگ راحت نباشید .لحظه ی مرگ سخت ترین لحظه ی زندگیه .لحظه ای که آرزو میکنی برگردی ولی توانشو نداری .
    نمیدونم آیا تونستم منظورمو کامل برسونم یا نه .


    امیدوارم در راه ادامه ی زندگی (نه خاتمه دادن بهش ) موفق باشید .

  9. 9 کاربر از پست مفید gold تشکرکرده اند .

    gold (پنجشنبه 11 خرداد 91)

  10. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط Hugo
    در مورد هدفهام بگم که اصلا خوشحال نشدم.هیچ موقع بیشتر از چند ساعت از بدست آوردم هدفام لذت نبردم.همشون مسخره بودن.همه شون احمقانه بودن و آینده از اون هم احمقانه تره

    احساس میکنم توی زندگی بیشتر برای دیگران و رضایت اونها تلاش کردی برای همین رسیدن به اهدافت راضیت نمیکنه

    کار خوبیه که همه چیزو یه مدت گذاشتی کنار
    بزار ذهنت آزاد شه
    بعد ببین واقعا از چه کاری لذت میبری بدون اینکه به خوشاینددیگران فکر کنی
    وقتی کاریو که ازش لذت ببری انجام بدی حس شادی تو وجودت رشد میکنه و انگیزهات پیدا میشن

    به حرفهای فرشته مهربونم دقت کن
    هر ده دقیقه که میای اینجا بشین یه مقاله رو بخون منتظر نباش کسی جواب بذاره جلوت خودت بگرد راه حل پیدا کن


  11. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آذر 91 [ 13:39]
    تاریخ عضویت
    1391-2-21
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    1,111
    سطح
    18
    Points: 1,111, Level: 18
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    502

    تشکرشده 522 در 149 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    با گولد موافقم. نمیدونی بعدش چی میشه. اگر واقعا خلاصی در کار هست چرا تنها آقا؟ وایسا منم بیام ... اما اگر داستان کرم ابریشم و پروانه درست باشه چی؟ اگر دیدی که تا ابد فرصت پروانه شدن رو از خودت گرفتی چون پیلت رو زودتر از موعد باز کردی چی؟

    اتفاقا احساس پوچی و فکر خودکشی و ... بیشتر در کمین همین فرهیخته ها و هنرمندهاست. چون بامفاهیم انتزاعی سرو کار دارند. اغلب هم باهوش هستند و موتور قوی ذهنشون با این مفاهیم انتزاعی چه ها که نمیکنه.
    اگر فکر رو از ما می گرفتند راحت می شدیم! مثل گلها، مثل پروانه و پرنده ها و بقیه حیوو نا داشتیم زندگی میکردیم! دیگه چه کار داشتیم که چرا علف کمه یا چرا گرگ میزنه به گله؟ شاید مریض و غمگین و لاغر میشدیم اما به خودکشی فکر نمیکردیم

    زندگی را باید کرد نباید فهمید. برای زندگی کردن باید زمینی بود. آیا تو زندگی زمینی داری؟ یا خیلی فرهیخته تر از اونی هستی که زندگی زمینی داشته باشی؟

    من شدیدا خوندن کتاب تائو ته چینگ اثر لائوتسه رو توصیه میکنم. خوشت میاد! اینم انگلیسیش آنلاین: http://www.iging.com/laotse/LaotseE.htm

    خیلی کم از خودت گفتی. ما نمیدونیم تو چطوری هستی. مثلا با فامیل رفت و آمد داری؟ اهل طبیعت هستی؟ یا فقط سرت تو کتابه و فیلم می بینی؟
    چند تا پیشنهاد دیگه:
    1. برو کوه! نه تا دربند پاشی بری ها ... نه برو کوه های بلند. کوه های سخت. چند روز. توچال ، دماوند سبلان ...
    2. من مفهوم زندگی رو لا به لای کتابهایی مثل کتابهای محمد بهمن بیگی پیدا میکنم. لا به لای تلاش های این آدم برای خدمت به دیگران. کتابهاش رو بخون تونستی. همش قصن. طلای شهامت. اگر قره قاچ نبود ... ویکیپدیا بزنی همه رو بهت میده.
    3. یک مدت با آدمهای کمتر فرهیخته و بی خبر از هنر بگرد. اینایی که زن و بچه رو بر می دارن میرن تو چمنهای پارک میشینن با با جناق و خواهر و برادر و هی تخمه میشکنن و می خندن. ناهار و شام توپ میخورن و ساعت 10 میخوابن و تا فردا صبح هم یک بند میخوابن. همونایی که بلند میشن لحاف تشک و قالیچه و قلیونشون رو میزارن رو باربست ماشین قراضشون و یک هفته میرن سفر. شاید اونا بهتر زندگی رو بفهمن تا فرهیختگان و فیلسوفان که تا ساعت 4 صبح گاهی نمیخوابن!



    تائو ترجمه شده
    http://vista.ir/article/464988
    چند تا ترجمه مختلفش الان هست تو بازار.

  12. 5 کاربر از پست مفید JJ1234 تشکرکرده اند .

    JJ1234 (پنجشنبه 11 خرداد 91)

  13. #29
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    هوگو جونم من تاپیکای مربوط به خودکشی که می بینم دست و دلم می لرزه و نمی دونم چی بنویسم چون هیچی از شخصی که میاد اینو می نویسه نمی دونم. نمی دونم اگه دو تا جمله بنویسم چه اثری ممکنه بذاره. ولی چون بالاخره دو تا پست دیگه زدی و تونستم یه کمی ازت بیشتر بدونم الان این جراتو می کنم که برات پست بذارم.

    اگه پست هات توی نقل قول دادن نمیاد می خوای نقل قول نده و فقط خودت بنویس که مطمن باشی راحت ارسال می شه.

    عزیزم منم زیاد به مردن فکرکردم. بیشتر عمرم گفتم خدایا بمیرم. ولی نمردم. دو بار هم جدی به اینکه خودم استین بالا بزنم چندین و چند روز فکر کردم. ولی خوب نکردم اینکارو. اولیش واسه اینکه فکر کردم کسی ممکنه ناراحت بشه به خاطر مردنم و دومیش واسه اینکه نوع مردن برام مهم بود و راه مناسبی پیدا نکردم.

    ولی گلم، اخرش از خودم و از همه دنیا لجم گرفت. فکر کردم یعنی چی که همه زندگی می کنن و من نیمه مردم. به این نتیجه رسیدم که حتما زندگی خوبه که همه بهش می چسبن و من نتونستم بفهمم و تصمیم گرفتم انقدر زنده بمونم تا بفهمم زندگی چیه.

    زندگی انقدرا هم زشت نیست. ما میایم توی شهر وسط شلوغی وسط مردمی که اعصاب ندارن و وسط هزار تا مشکل زندگی می کنیم. اگه می تونستیم توی جاهای خوش منظره مثل روستاها زندگی کنیم خورشید و طلوعشو غروبشو ببینیم، تغییر فصلا رو ببینیم، رنگا رو نورهارو حیوانات و رفتاراشونو پرنده ها رو صدا های طبیعتو ... همه ی اینا رو اگه از نزدیک می دیدیم و کنارشون زندگی می کردیم انقدر بی تاب نمی شدیم.

    ما اینطوری خودمونو از اصلمون (طبیعت) محروم می کنیم و هیچوقت هم حالمون خوب نمیشه. اینم فرق اینجا و کشورای پیشرفته است.اونا می تونن توی جاهای خوش منظره زندگی کنن و سرکار هم برن و به امکانات هم دسترسی دارن. ما اینجا حمل و نقل خوبی نداریم. بریم توی طبیعت باید از همه ی امکانات شهرای بزرگ محروم بمونیم.

    اگه فکر می کنی ممکنه بتونی توی یه کشور دیگه بهتر زندگی کنی سعیتو بکن. مهاجرت یا ادامه تحصیل. شاید بالاخره به جایی که باید برسی برسی.

    حق داری حالت بد باشه. می گی زیر قسطی و فشار زندگی. ولی باور کن تو دنیا زیبایی زیاده. ما به خودمون وقت ندادیم ببینیم. منم هنوز درست زندگی نکردم. ولی بالاخره یه روزی به جایی می رسم که بگم زندگی رو دوست دارم.

    اگه راجع به خدا فکرکردن اذیتت می کنه بهش فکر نکن. به عدلی که نمی دونی کجاست فکر نکن. به جاش به زیباییای دیگه فکر کن که می تونی ببینی و حس کنی. مثل گرمای افتاب.

    می دونی مردن هنر نیست. زندگی کردن یعنی خوب زندگی کردن هنره و سخت و باید یادش بگیریم. من بلد نیستمش چون هیچوقت شرایطشو در محیطی که بار اومدم نداشتم. ولی یه روزی یادش می گیرم. دیگه نمی خوام بمیرم. می خوام انقدر زنده بمونم تا اگه بشه واسه یه روزم که شده بفهمم زندگی چیه.

    من شروع کردم این سایتو چون باعث می شه یه کمی بیشتر راجع به خودم اگاهی پیدا کنم.
    http://thewitch150.blogfa.com

    می دونی ادم معمولا فقط راجع به چیزایی می تونه نظر بده که یا تجربه اش کرده خودش یا از نزدیک دیده و درک کرده. واسه همین از خودم نوشتم. نمی دونم چقدر به دردت می خوره ولی امیدوارم برات مفید باشه.



  14. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 12 خرداد 91)

  15. #30
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط طاهره


    سلام papa

    به تالار همدردی خوش اومدین و سال نو هم بر شما مبارک باشه ..

    می دونین!
    گاهی فشارهای مختلف باعث می شه آدم کم بیاره و احساس کنه بهترین راه خاتمه دادن به یک جریانی از حیات هست .. فشارهایی که برای هیچ کسی جز خودمون قابل درک نیست .. و کسی هم نمی فهمه که در درون ما چی می گذره و چی هست که به واقع عمق احساس و افکار ما رو تحت تاثیر خودش قرار داده تا به همچین نتیجه ای برسیم .. در واقع رنجهای ما منحصربفردند حتی اگر دیگرانی به ظاهر شبیه ما فکر کنند ..

    امایک چیز هست که فطرتا انسان حتی به طور ناخودآگاه اون رو درک می کنه و روی اون صحه می ذاره حتی به صورت غیر ارادی .. شما خیلی خوب می دونین اون چی هست .. درسته؟ .. به نظر شما اون چیه که وقتی خواستید خودتون رو رها از سختی ها کنید مثل یک مانع و یک سوزش اساسی و دردناک جلوی خواست شما قد علم کرده ؟؟؟ هاااااا؟؟ اون چیه به نظر شما؟؟؟؟؟؟

    من که فکر می کنماون ارزش ذاتی حیات و زندگی کردنه .. حی و لایموت .. هستی و بودن گرانترین و لذت بخش ترین باریه که همه ی ما داریم بدوش می کشیم .. آره .. این همون چیزیه که نمی زاره ما براحتی خودمون رو فارغ از زندگی کنیم .. این همون چیزییه که در آخرین لحظه های اجرای تصمیم ، چهره ی دختر کوچولو و بابا و مامان و .. همه رو جلوی روی تو به نمایش می زاره .. به چه معنی؟ به این معنی که ذات زندگی تو در دارایی های تو نهفته هست .. دریابشون .. زودتر از هر اقدام دیگه ای .. این همون چیزیه که ما رو مسلح به قدرت مبارزه و جنگندگی می کنه .. جنگ جنگ تا پیروزی .. و پیروزی کجاست؟ .. تا مرزی بی نهایت ..

    زنده بودن یعنی چی؟ یعنی زیبایی ها رو دیدن .. یعنی خوبی ها رو پسندیدن .. یعنی حرکت به سمت بهره بردن از همه ی چیزهای باارزشی که در اختیار توست ..

    عزیز من ،
    زندگی سرشار از زیباییه ..
    به نظر تو چطور می شه از این همه دارایی به سادگی گذشت و فقط نداشته ها رو دید؟
    کدوم دارایی؟ اولین دارایی خود تویی و خلقتی که به تو داده شده .. مردی مهربون و دلسوز .. کمال گرا و متکی به خود .. تو خیلی بیشتر از اینی هستی که من می گم .. بشمار .. خودت رو و نقاط قوت خودت رو بشمار .. ببین چی می بینی ..

    نقطه ضعف داری؟ بگو کیه که نداره .. مگه همه ی آدمها بی عیب و نقصن ..

    اشتباه زیاد داری؟ بیا ثابت کنیم اشتباهات من بیشتره یا تو ..

    مهارت برقراری ارتباط نداری؟ پس چیه اون چیزی که اینجا داری ازش استفاده می کنی .. ضمن اینکه مگه اسمش مهارت نیست ؟ یعنی باید یادش گرفت .. پس یاد بگیر .. خدای نکرده کند ذهن که نیستی؟ هستی؟ نه .. نیستی .. اگه بودی که اینجا نمی یومدی درخواست همدردی بکنی ..

    پولاتو از دست دادی؟ ای بابا .. این که چرک کف دسته و امروز میاد و فردا نیست .. خدا قوت بده بازوهاتو .. سلامتی بده که کار کنی .. اونقدر که اگه هی همه ی مال و اموالتو از دست دادی تکیه ات به خدا باشه و بازویی که بهت داده برای کسب لقمه ای نان حلال ..

    از فقیر شدن می ترسی؟ بیا فقر رو با هم معنا کنیم .. اصلا فقر یعنی چی؟ .. به نظر من مصطلح ترین و بی ارزشترین مصداقی که برای فقر آورده می شه ، بی پولیه .. ولی آیا این تمام معنای فقره ؟ .. می خوای تا دلت بخواد واست مصداق ردیف کنم برای تعریف فقر ؟ .. گذشته از اون فقر مالی هیچ وقت برابر با بی آبرویی نبوده و نیست .. بی انصافیه اگه بخوایم همچین قضاوتی بکنیم .. یعنی واقعا شما تا حالا آدم پولدار اما بی آبرو ندیدی؟ و عکسش ؟ ..

    می ترسی از اینکه از نداری به پست ترین کارها رو بیاری؟ .. مثلا چه کاری؟ .. آیا کار یه کارگر ساده ی ساختمان اونقدر دون شان تو هست که مثلا مجبور بشی به جای کارگری دست به دزدی بزنی ؟ .. یا .. یا ..

    از زمین خوردن دوباره واهمه داری؟ .. کیه که نداشته باشه؟ .. ولی ایا همه از ترس دوباره شکست خوردن باید برن بمیرن ؟ .. آیا برای اینکه دوباره نبازی باید دیگه دست از بازی بکشی؟ .. آیا چون نتونستی مساله ای رو حل کنی باید صورت مساله رو پاک کنی؟ .. آیا در مواجهه با هر چیز سختی باید جرات و جسارت و شجاعت رو زیر پای ترس له کرد؟ .. پس این همه ادم دارن چه می کنن؟ .. آیا همه همه ی کاراشون نقص نداره و هر کاری می کنن مستقیم کسب پیروزیه و گل زدن؟ .. توصیه می کنم یه مسابقه ی فوتبال رو به طور ویژه نگاه کنی.. چرا هر چی این تیم ها می بازن باز هم بازی می کنن ؟ چرا هر چی مربیها و بازیکن ها از تماشاگرهاشون فحش می شنون باز هم دست از تلاش نمی کشن ؟ چرا یحیی گل محمدی که چندین سال پیش تو یک بازی بین المللی به خودمون گل زد و باعث باختمون شد هنوز هم تو ردیف بازیکن های محبوب ماست ؟ .. چرا؟ .. چرا؟ .. چرا؟ ..

    می بینی برای هر ایرادی ، راه حلی هست و پاسخی.. در پیدا کردن پاسخها دقیق باش و منصف ..
    اول از همه در حق خودت و بعد در حق دیگران ..

    بیا ، بیا عزیزم .. بیا سعی کنیم زاویه ی نگاهمون رو از مفاهیم و مصداقها کمی تغییر بدیم .. و یادمون باشه همیشه هم اون چیزی که ما فکر می کنیم ، درست ترین و بهترین نیست ..
    حوصله داری از دارائیهای بعدیت حرف بزنیم؟..
    من ترجیح می دم اینو به خودت واگذار کنم ..
    از دخترت حرف بزن و از شوری که به زندگیت می ده ..
    به نظر تو ، این طفل بی گناه واقعا نمی تونه دلیل کافی و محکمی باشه برای زنده بودن و دردکشیدن ...

    بیا و برای ما از دلایل زندگی کردن بگو ..
    از دلایل انکار ناپذیری که در زندگی همه وجود داره به طور عام و در زندگی تو وجود داره به طور خاص و منحصربفرد..
    کمی عمیق تر به زندگیت نگاه کن و داشته هات رو پررنگ تر ببین ..

    به خدا هیچ چیزی زیباتر از دویدن و دویدن و باز دویدن و جنگیدن و جنگیدن و باز جنگیدن نیست و نبوده و نخواهد بود ..

    انسان یعنی تلاش .. یعنی کوشش .. یعنی مبارزه .. یعنی ..
    تو جمله رو کامل کن .. انسان یعنی چی؟



    من می دونم و مطمئنم که تو انسان بی نظیری هستی .. بی مانند و منحصر بفرد ..
    و اینو هر کس دیگه ای هم می تونه تایید بکنه ..

    بجنب برادر من .. بجنب عزیز من ..
    سرعت زمان اونقدر زیاده و انقدر بی مهابا از لحظه های من و تو عبور می کنه که اگر لحظه ای بایستی یعنی غنیمتی رو از دست دادی ..


    موفق باشی و پیروز و سربلند




  16. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 11 خرداد 91)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. انتخاب : فراموشی یا شجاعت
    توسط man-bedoone-sahar در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 مرداد 93, 17:40
  2. * ساعت 21 را فراموش نکنیم *
    توسط lord.hamed در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 22:55
  3. ساعت تالار
    توسط digitalman در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آذر 87, 22:31
  4. نماز درياي بي كران منفعت
    توسط hossein.tajalla در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 03 آبان 87, 21:25
  5. مرکز خدمات مشاوره ای صنعت نفت
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایت های روانشناسی،مشاوره ازدواج و خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 28 دی 86, 13:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.