
نوشته اصلی توسط
ستاره غم
قبول ندارم زندگی پر از پوچی نیست زندگی سرشار از احساسات متفاوت تولحظه های مختلف پره از تجربه این حسهای مختلف پره ازیادگیری بزرگ شدن .از یه مرحله به مرحله دیگه رفتن پره از حرکت اگه درجا بزنی پوچ میشه اگه حرکت کنی تجربه کنی مقاومت کنی تکرار کنی خسته نشی فکر کنی نقشه بکشی روبه جلو حرکت کنی پوچ نمی شی وقتی به هدفهات تو گذشته میرسیدی خوشحال نمی شدی؟ حتما می شدی . حالا چی شده که اینا بی معنی شدن به نظرم چون روحتو ارضا نشده چون چیز بزرگتری می خواد راهش مطالعه است دنبال چرا ها رفتنه از متخصصش پرسیدنه تو حوزه دینی و تو حوزه فلسفه کسی را پیدا کن که حرفش برای تو قابل درک و اعتماد باشه جواب سوالاتو بگیر گذشتن از یه مرحله به مرحله دیگه با تلاش همراهه نه بلکل چون نمی فهمیم صورت مساله را پاک کنیم
روا نبود که به خاطر خوشایند خالق این همه چالش و زشتی در این دنیا رو ببینم.روا نیست به خاطر جملمه ب مسخره "من کیستم؟" به هر تحقیر و زشتی و پستی و پلیدی تن در بدیم.نه مرن هزاران بار از این زندگی بد سیما بهتر است.
صدرصد روانیست مگه خالق عقده ای باشه که به خاطر من کیستم مارا آفریده باشه جواب خلقت و گرفتاریهاش تو تاریخ بشریت بهش پرداخته شده با مردن صورت مساله پاک کردن میشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)