به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 خرداد 91 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    666
    سطح
    13
    Points: 666, Level: 13
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم دارم به سرعت خودکشی کنم و خودمو خلاص کنم.لطفا بهترین راه فرار رو نشون بدید

    با همسر شما موافقم.اگر افراد موقع ازدواج ا زلحاظ مالی و روحی در شرایط مطلوبی نباشند ازدواج کاملا اشتباه هست.داشتن منزل شرط حیات هست.

    در مورد همسر هم،همسر خوبی هست.خونواده هم خوب هستند.اصلا همه خوبند.بخدا خوبند والا خوبند.من بدم.من مشکل دارم.من دوست ندارم باشم.من از ثانیه های که میاد و می گذره حالم بهم می خوره.

    به چندین روانپرشک مراجعه کردم.یکمی حرفای کلیشه ای حفظ شده،یه نسخه پر و پیمون از قرص و تمام.

    چند شبه قرصامو با کمال میل و لذت می خورم و یک ساعت بعد هم بیهوش می شم تا ده ساعت بعد.بعد دوباره بیدار می شم.کار و شغلمو انجام میدم(به اجبار)یه یکم سعی می کنم بیدار باشم.امروز رفتم رمان"دا" رو بخونم کمی سرگرم شم نفهمم چقدر زندگی مزخرفه ولی می بینم که پرفروشترین رمانم ایران از زندگی من هم مزخرف تره.

    ده دقیقه یکبار میام اینجا رو چک می کنم به این امید یکی حرف بزنه با من و حرفای خوب و بدرد بخور بزنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره غم
    قبول ندارم زندگی پر از پوچی نیست زندگی سرشار از احساسات متفاوت تولحظه های مختلف پره از تجربه این حسهای مختلف پره ازیادگیری بزرگ شدن .از یه مرحله به مرحله دیگه رفتن پره از حرکت اگه درجا بزنی پوچ میشه اگه حرکت کنی تجربه کنی مقاومت کنی تکرار کنی خسته نشی فکر کنی نقشه بکشی روبه جلو حرکت کنی پوچ نمی شی وقتی به هدفهات تو گذشته میرسیدی خوشحال نمی شدی؟ حتما می شدی . حالا چی شده که اینا بی معنی شدن به نظرم چون روحتو ارضا نشده چون چیز بزرگتری می خواد راهش مطالعه است دنبال چرا ها رفتنه از متخصصش پرسیدنه تو حوزه دینی و تو حوزه فلسفه کسی را پیدا کن که حرفش برای تو قابل درک و اعتماد باشه جواب سوالاتو بگیر گذشتن از یه مرحله به مرحله دیگه با تلاش همراهه نه بلکل چون نمی فهمیم صورت مساله را پاک کنیم

    روا نبود که به خاطر خوشایند خالق این همه چالش و زشتی در این دنیا رو ببینم.روا نیست به خاطر جملمه ب مسخره "من کیستم؟" به هر تحقیر و زشتی و پستی و پلیدی تن در بدیم.نه مرن هزاران بار از این زندگی بد سیما بهتر است.

    صدرصد روانیست مگه خالق عقده ای باشه که به خاطر من کیستم مارا آفریده باشه جواب خلقت و گرفتاریهاش تو تاریخ بشریت بهش پرداخته شده با مردن صورت مساله پاک کردن میشه
    دقی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره غم
    قبول ندارم زندگی پر از پوچی نیست زندگی سرشار از احساسات متفاوت تولحظه های مختلف پره از تجربه این حسهای مختلف پره ازیادگیری بزرگ شدن .از یه مرحله به مرحله دیگه رفتن پره از حرکت اگه درجا بزنی پوچ میشه اگه حرکت کنی تجربه کنی مقاومت کنی تکرار کنی خسته نشی فکر کنی نقشه بکشی روبه جلو حرکت کنی پوچ نمی شی وقتی به هدفهات تو گذشته میرسیدی خوشحال نمی شدی؟ حتما می شدی . حالا چی شده که اینا بی معنی شدن به نظرم چون روحتو ارضا نشده چون چیز بزرگتری می خواد راهش مطالعه است دنبال چرا ها رفتنه از متخصصش پرسیدنه تو حوزه دینی و تو حوزه فلسفه کسی را پیدا کن که حرفش برای تو قابل درک و اعتماد باشه جواب سوالاتو بگیر گذشتن از یه مرحله به مرحله دیگه با تلاش همراهه نه بلکل چون نمی فهمیم صورت مساله را پاک کنیم

    روا نبود که به خاطر خوشایند خالق این همه چالش و زشتی در این دنیا رو ببینم.روا نیست به خاطر جملمه ب مسخره "من کیستم؟" به هر تحقیر و زشتی و پستی و پلیدی تن در بدیم.نه مرن هزاران بار از این زندگی بد سیما بهتر است.

    صدرصد روانیست مگه خالق عقده ای باشه که به خاطر من کیستم مارا آفریده باشه جواب خلقت و گرفتاریهاش تو تاریخ بشریت بهش پرداخته شده با مردن صورت مساله پاک کردن میشه
    دقییقا منم می خوام صورت مسئله رو پاک کنم.خود مسئله رو حل کنم که چی؟من فقط یه مرخصی دائمی می خوام از زندگی.می خوام نباشم.می خوام اصلا مسئله ای نباشه.آقا جان حال نیم کنم باهاش.حال نیم کنم با این زندگی.در مورد هدفهام بگم که اصلا خوشحال نشدم.هیچ موقع بیشتر از چند ساعت از بدست آوردم هدفام لذت نبردم.همشون مسخره بودن.همه شون احمقانه بودن و آینده از اون هم احمقانه تره

  2. کاربر روبرو از پست مفید Hugo تشکرکرده است .

    Hugo (چهارشنبه 10 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. انتخاب : فراموشی یا شجاعت
    توسط man-bedoone-sahar در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 مرداد 93, 17:40
  2. * ساعت 21 را فراموش نکنیم *
    توسط lord.hamed در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 22:55
  3. ساعت تالار
    توسط digitalman در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آذر 87, 22:31
  4. نماز درياي بي كران منفعت
    توسط hossein.tajalla در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 03 آبان 87, 21:25
  5. مرکز خدمات مشاوره ای صنعت نفت
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایت های روانشناسی،مشاوره ازدواج و خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 28 دی 86, 13:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.