سلام یکتای عزیز
خوشحالم که موفقی و مطمعنم بااین روحیه ای که من از شمادیدم به زودی موفقترهم خواهی شد.
یکتا جان تشکراز شجاعتت برای پذیرفتن عیب و پستی های اخلاقت.احسنت...![]()
خواستم بگم منم به درد شما مبتلا بودم اما شکرخدا برطرف شد....
هرجاهستی یه نفس عمیق بکش .چشماتو ببند.برای هرکسی که فک میکنی بهش حسادت میکنی آرزوی خوشبختی کن.[b][/color][color=#FF0000]
به یاد داشته باش که ارزش تو خیلی بیشترازاینه که با حسادت و عیب جویی و کلا در آنالیز شخصیت دیگران سیر کنی...
امام علی مولای متقیان میفرمایند: بهای شما بهشت است خود را به کمترازآن نفروشید
یاحق









علاقه مندی ها (Bookmarks)