به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    نقل قول نوشته اصلی توسط سرافراز

    بهار شادی جان! منکه شارژ ندارم نمی تونم پیغام خصوصی بگیرم.چند تا دونه پیام قبلی توش مونده اونارو پاک می کنم ببینم چیزی میاد!... من هیچی ازت نداشتم و ندیدم...دیدی چه راحت سوءتفاهم میشه؟ اون بنده خدایی هم که جواب منو نداد هم حتما یه مشکلی براش پیش اومده دیگه! عین شما که فکر کردی من محل نذاشتم! امکان نداره اینکارو کرده باشم!
    سرافراز عزیزم

    بازم که دچار سو تفاهم شدی؟ :)

    من مثال زدم گلم...وگرنه من میدونم سرافراز گاهی سرش شلوغه ، گاهی شارژ نداره و گاهی حالش

    مساعد نیست! اصلا اصلا هم ناراحت نشدم و فکر نکردم تو محل نگذاشتی.

    فقط برات مثال زدم تا بتونی درکش کنی گلم...همین :)

    بر خلاف منطقی بودنت خیلی حساس و احساساتی هستی ها سرافراز...فکر کنم برای همینه که از

    مسائل زندگی زیاد رنج می کشی! چون توقعت از خودت و بالطبع از دیگران زیاده!


    ================================

    نقل قول نوشته اصلی توسط dokhtare khaste
    یک نکته این جا خیلی جالب
    قبلش باید از سر افراز عزیز معذرت خاهی کنم اما لازم بود میگفتم
    سر افراز از یه معضل و مشکل در ارتباطش با جنس مخالف اشاره کرد و گفت که موارد متعدد تکرار شده!و دوستان با جزییات کامل و مفصل راهنمایی کردن چرا چون ایشون عضو قدیمی هستن!!ولی اگه یک کاربر جدید این موضوع مطرح میکردن خیل سوالات میومد که هدفت از ارتباط چیه؟خانوادت میدوونن؟!!و ....و در نهایت تنها پاسخ این بود که همدردی برای این روابط پاسخ نمیده!!!!!اما در ارتباط با این دوستان میبینم که نههههههه اتفاقا همدردی پاسخ میده چههههه قدرم کامل پاسخ میدهههههه!!!!
    [size=medium]واقعا آدم قلبشش میگگگگیرررره که چرا اینجا هم تبعیییض؟!!!تو دنیای واقعی تبعیض اینجا هم تبعیض؟!!!!!![/size]
    خدایااااااا ببخششش که ما بعضی وقتا فراموشت میکنیم
    dokhtare khaste عزیز

    همونطور که سنجاب عزیز گفتند ، سرافراز از اعضای قدیمی تالاره و همه ما خوب می شناسیمش و

    میدونیم سوال سرافراز در مورد دوستی با جنس مخالف نیست بلکه منظورش ارتباط با جنس مخالف

    خودش نظیر همکاران ، آشنایان ، فامیل و ... در ارتباطات روزمره اجتماعیه!

    منظور سرافراز این نیست که به کرات دوست پسر داشته! اون دنبال برخورد صحیح و درک روحیات آقایون

    در اجتماعه و میخواد در مواجهه با جنس مخالف درست تر و صحیح تر برخورد کنه!

    چرا شما فکر کردی که منظور سرافراز اینه که با دوست پسر هام چطوری برخورد کنم؟ پس قبل از قضاوت

    و پیش داوری بهتره کامل و دقیق یکبار دیگه متن رو بخونی و حتی مختصری از گذشته افراد در سایت

    داشته باشی و بعد حکم نهایی بدی گلم! پس جبهه گیری و موضع گیری و پیش داوری نکن!

    نکته دیگه این هست که اعضای قدیمی مثل سرافراز برای تالار خیلی زحمت کشیدن و به خیلی از

    مراجعین راهنمایی های خوبی دادن! پس روا نیست وقتی خودش گرفتاره ما به فکرش نباشیم و کمکش

    نکنیم. بعد هم به مراجعن جدید هم پاسخ داده میشه اما شناخت یک فرد و روحیاتش کار ما رو در پاسخ

    دهی راحت تر می کنه نسبت به یک فردی که هنوز نمیشناسمیش و باید با دقت بیشتری بهش نظر بدیم

    و خود من حتی در مورد تازه وارد ها چند بار تاپیکشون رو میخونم و بعد مطالعه می کنم و بعد از یکی 2 روز

    اگر حساس و فوری نباشه تاپیکش ، نظر میدم چون کار حساسیه!

    نکته بعدی راجع به مراجعین جدید همکاری خود اونهاست که بعضی ها اصلا همکاری نمی کنن و تاپیک

    خودشون رو دنبال نمی کنن و پیش نمی برن.

    پس تبعیضی بین افراد نیست! اما برخی از مراجعین تازه وارد دچار این سو تفاهم میشن اما بعدا که

    شناخته میشن می بینن که فکرشون اشتباه بوده! خود من هم اوایل این فکر اشتباه توی ذهنم بود اما

    بعد که خوب مطالعه کردم و از تاپیک ها استفاده کردم دیدم که اشتباه می کنم!

    ضمنا برخی سوالات خیلی تکراریه و مراجع با جستجو در مشکلات مشابه میتونه تا 80% مسائلش رو

    حل کنه و راهنمایی ها براش مفید واقع بشن.

    حالا خانومی گل اگر باز سوالی داری تو انتقادات و پیشنهادات مطرح کن.

    تاپیک مراجع جای گله گذاری و بحث نیست گلم.





  2. 5 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (پنجشنبه 11 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس های مبهم و استرس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 12:37
  2. داستان غم زندگیه من
    توسط پدربزرگ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 11:05
  3. داستان زندگی کارافرین برتر کشور..احد عظیم زاده
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 14:49
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.