سرافراز عزیزمنوشته اصلی توسط سرافراز
بازم که دچار سو تفاهم شدی؟ :)
من مثال زدم گلم...وگرنه من میدونم سرافراز گاهی سرش شلوغه ، گاهی شارژ نداره و گاهی حالش
مساعد نیست! اصلا اصلا هم ناراحت نشدم و فکر نکردم تو محل نگذاشتی.
فقط برات مثال زدم تا بتونی درکش کنی گلم...همین :)
بر خلاف منطقی بودنت خیلی حساس و احساساتی هستی ها سرافراز...فکر کنم برای همینه که از
مسائل زندگی زیاد رنج می کشی! چون توقعت از خودت و بالطبع از دیگران زیاده!
================================
dokhtare khaste عزیزنوشته اصلی توسط dokhtare khaste
همونطور که سنجاب عزیز گفتند ، سرافراز از اعضای قدیمی تالاره و همه ما خوب می شناسیمش و
میدونیم سوال سرافراز در مورد دوستی با جنس مخالف نیست بلکه منظورش ارتباط با جنس مخالف
خودش نظیر همکاران ، آشنایان ، فامیل و ... در ارتباطات روزمره اجتماعیه!
منظور سرافراز این نیست که به کرات دوست پسر داشته! اون دنبال برخورد صحیح و درک روحیات آقایون
در اجتماعه و میخواد در مواجهه با جنس مخالف درست تر و صحیح تر برخورد کنه!
چرا شما فکر کردی که منظور سرافراز اینه که با دوست پسر هام چطوری برخورد کنم؟ پس قبل از قضاوت
و پیش داوری بهتره کامل و دقیق یکبار دیگه متن رو بخونی و حتی مختصری از گذشته افراد در سایت
داشته باشی و بعد حکم نهایی بدی گلم! پس جبهه گیری و موضع گیری و پیش داوری نکن!
نکته دیگه این هست که اعضای قدیمی مثل سرافراز برای تالار خیلی زحمت کشیدن و به خیلی از
مراجعین راهنمایی های خوبی دادن! پس روا نیست وقتی خودش گرفتاره ما به فکرش نباشیم و کمکش
نکنیم. بعد هم به مراجعن جدید هم پاسخ داده میشه اما شناخت یک فرد و روحیاتش کار ما رو در پاسخ
دهی راحت تر می کنه نسبت به یک فردی که هنوز نمیشناسمیش و باید با دقت بیشتری بهش نظر بدیم
و خود من حتی در مورد تازه وارد ها چند بار تاپیکشون رو میخونم و بعد مطالعه می کنم و بعد از یکی 2 روز
اگر حساس و فوری نباشه تاپیکش ، نظر میدم چون کار حساسیه!
نکته بعدی راجع به مراجعین جدید همکاری خود اونهاست که بعضی ها اصلا همکاری نمی کنن و تاپیک
خودشون رو دنبال نمی کنن و پیش نمی برن.
پس تبعیضی بین افراد نیست! اما برخی از مراجعین تازه وارد دچار این سو تفاهم میشن اما بعدا که
شناخته میشن می بینن که فکرشون اشتباه بوده! خود من هم اوایل این فکر اشتباه توی ذهنم بود اما
بعد که خوب مطالعه کردم و از تاپیک ها استفاده کردم دیدم که اشتباه می کنم!
ضمنا برخی سوالات خیلی تکراریه و مراجع با جستجو در مشکلات مشابه میتونه تا 80% مسائلش رو
حل کنه و راهنمایی ها براش مفید واقع بشن.
حالا خانومی گل اگر باز سوالی داری تو انتقادات و پیشنهادات مطرح کن.
تاپیک مراجع جای گله گذاری و بحث نیست گلم.










علاقه مندی ها (Bookmarks)