دوستی اصلا تعهد آور نیست. الان باید هر دو نفر را بدور از احساسات و با عینک عقل بررسی کنید(با کمک خانوادتون) بعد کیس بهتر را انتخاب کنید.
در ضمن دوری شهرها در مورد اول مساله بسیار مشکل سازیه راحت از کنارش نگذرید. هر دو را بررسی کرده و منطقی به یکی پاسخ دهید و عاشقانه در کنار او زندگی کنید،![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)