
نوشته اصلی توسط
dokhtare khaste
یک نکته این جا خیلی جالب
قبلش باید از سر افراز عزیز معذرت خاهی کنم اما لازم بود میگفتم
سز افراز از یه معضل و مشکل در ارتباطش با جنس مخالف اشاره کرد و گفت که موارد متعدد تکرار شده!و دوستان با جزییات کامل و مفصل راهنمایی کردن چرا چون ایشون عضو قدیمی هستن!!ولی اگه یک کاربر جدید این موضوع مطرح میکردن خیل سوالات میومد که هدفت از ارتباط چیه؟خانوادت میدوونن؟!!و ....و در نهایت تنها پاسخ این بود که همدردی برای این روابط پاسخ نمیده!!!!!اما در ارتباط با این دوستان میبینم که نههههههه اتفاقا همدردی پاسخ میده چههههه قدرم کامل پاسخ میدهههههه!!!!
[size=medium]واقعا آدم قلبشش میگگگگیرررره که چرا اینجا هم تبعیییض؟!!!تو دنیای واقعی تبعیض اینجا هم تبعیض؟!!!!!![/size]
خدایااااااا ببخششش که ما بعضی وقتا فراموشت میکنیم
علاقه مندی ها (Bookmarks)