به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    به به سلام سرافراز بانو

    چطوری خانوم خانوما؟

    ببینم شما به پیام خصوصی هات جواب نمیدی یا دیر جواب میدی من ناراحت میشم؟ :)

    درحالیکه می بینم یک هفتس اومدی همدردی و جواب منو ندادی...خوب اینو من مثال زدم چون من اصلا نه ناراحت

    میشم و نه بهم بر میخوره چون میدونم که حتما سرافراز وقت نکرده جواب بده...همین!

    خوب اما مشکل تو اینه که چون"توقع" داری و این توقع در برخورد با جنس مخالف بیشتره اگر برآورده نشه جوری که

    تو میخوای بهت برمیخوره!

    نگاه مردها به اس ام اس با نگاه زن ها فرق داره! مردها اس ام اس رو یک وسیله تفریحی و غیر مهم

    میدونن و ضروری نمیدوننش و بیشتر براشون ارتباط حضوری و تلفنی مهمه و بالعکس خانومها طرفدار محبت عملی

    هستن ولی خانومها طرفدار شنیدار و کلام و احساس هستن و اس ام اس رو جدی میگیرن! کافیه از نگاه آقایون

    به قضیه نگاه کنی تا دیگه نه ناراحت بشی و نه بهت بر بخوره :)

    (چه همزاد پنداری ای با نگاه آقایون به مسائل کردم :) )






  2. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (دوشنبه 08 خرداد 91)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    از همه دوستان گلم خیلی خیلی متشکرم...واقعا فوق العاده بود و از همه راهنماییها استفاده کردم.
    بهار شادی جان! منکه شارژ ندارم نمی تونم پیغام خصوصی بگیرم.چند تا دونه پیام قبلی توش مونده اونارو پاک می کنم ببینم چیزی میاد!... من هیچی ازت نداشتم و ندیدم...دیدی چه راحت سوءتفاهم میشه؟ اون بنده خدایی هم که جواب منو نداد هم حتما یه مشکلی براش پیش اومده دیگه! عین شما که فکر کردی من محل نذاشتم! امکان نداره اینکارو کرده باشم!
    .
    .چقدر خوب شد اینا رو نوشتم و جواباتونو خوندم.خیلی آروم شدم. متشکرم

  4. 3 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (سه شنبه 09 خرداد 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 13:41]
    تاریخ عضویت
    1390-8-21
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 61 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    یک نکته این جا خیلی جالب
    قبلش باید از سر افراز عزیز معذرت خاهی کنم اما لازم بود میگفتم
    سز افراز از یه معضل و مشکل در ارتباطش با جنس مخالف اشاره کرد و گفت که موارد متعدد تکرار شده!و دوستان با جزییات کامل و مفصل راهنمایی کردن چرا چون ایشون عضو قدیمی هستن!!ولی اگه یک کاربر جدید این موضوع مطرح میکردن خیل سوالات میومد که هدفت از ارتباط چیه؟خانوادت میدوونن؟!!و ....و در نهایت تنها پاسخ این بود که همدردی برای این روابط پاسخ نمیده!!!!!اما در ارتباط با این دوستان میبینم که نههههههه اتفاقا همدردی پاسخ میده چههههه قدرم کامل پاسخ میدهههههه!!!!
    [size=medium]واقعا آدم قلبشش میگگگگیرررره که چرا اینجا هم تبعیییض؟!!!تو دنیای واقعی تبعیض اینجا هم تبعیض؟!!!!!![/size]
    خدایااااااا ببخششش که ما بعضی وقتا فراموشت میکنیم

  6. 3 کاربر از پست مفید tasmim تشکرکرده اند .

    tasmim (سه شنبه 09 خرداد 91)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    نقل قول نوشته اصلی توسط dokhtare khaste
    یک نکته این جا خیلی جالب
    قبلش باید از سر افراز عزیز معذرت خاهی کنم اما لازم بود میگفتم
    سز افراز از یه معضل و مشکل در ارتباطش با جنس مخالف اشاره کرد و گفت که موارد متعدد تکرار شده!و دوستان با جزییات کامل و مفصل راهنمایی کردن چرا چون ایشون عضو قدیمی هستن!!ولی اگه یک کاربر جدید این موضوع مطرح میکردن خیل سوالات میومد که هدفت از ارتباط چیه؟خانوادت میدوونن؟!!و ....و در نهایت تنها پاسخ این بود که همدردی برای این روابط پاسخ نمیده!!!!!اما در ارتباط با این دوستان میبینم که نههههههه اتفاقا همدردی پاسخ میده چههههه قدرم کامل پاسخ میدهههههه!!!!
    [size=medium]واقعا آدم قلبشش میگگگگیرررره که چرا اینجا هم تبعیییض؟!!!تو دنیای واقعی تبعیض اینجا هم تبعیض؟!!!!!![/size]
    خدایااااااا ببخششش که ما بعضی وقتا فراموشت میکنیم
    دوست عزیز

    ببخشید من نظر شخصی خودم رو میگم و نمی دونم تا چه اندازه درست و یا غلط باشه.

    ببین عزیز، ما خود آگاه و یا ناخودآگاه با توجه به شناختی که از اطرافیانمون داریم در مورد آنها قضاوت می کنیم و در صورت لزوم کمک و راهنمایی که از دستمون بربیاد و بهترین باشه

    انجام میدیم. در مورد خانم سرافراز با توجه به اینکه پستاشون رو در راهنماییهای دوستان زیادی من خوندم، بنظرم دختر عاقل و پخته ای هستند و اگه با مشکل اینچنین برخوردکردن در

    مقابل رفتارهای درست دیگه اشون ناچیزه و شاید با راهنمایی من نوعی و یا دوستان دیگه این مشکل کوچک هم برطرف بشه.

    ولی در مورد دوستانی که تازه واردند چون هیچ شناختی ممکنه من نوعی و یا دوستان دیگه نداشته باشند ابتدا با سوالاتی سعی در شناخت و

    همچنین منع ایشون از رابطه که نمی دونیم به چه صورت و با چه هدفی بوده می کنیم.

    مثلاً به یک بزرگسال شما نمی گی دستت رو به کتری آب جوش نزن می سوزی ولی اگه از طرفت هیچ ندونی مبنا رو میذاری رو کم سنی و ناآگاهیش و ازش می خواهی مواظب

    خودش باشه.(لطفاً منو ببخشید در مثل مناقشه نیست )




  8. 5 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (سه شنبه 09 خرداد 91)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 مهر 91 [ 00:39]
    تاریخ عضویت
    1387-6-29
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    3,534
    سطح
    37
    Points: 3,534, Level: 37
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 35 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    سرفراز جان من تجربه شخصيمو برات مينويسم من و دوست صميميم(دختر) من با شوهر فعليم دوست بودم دوستم بايه آقايى كه خواستگاريش رفته بود
    من شوهرم مدت كوتاهى دوست بودم فقط مثل ٢ تادوست نه عاشقانه و با احساسات اصلاوارد فاز احساسات نشديم حرفاي معمول بينمون زده ميشد اولا من خيلي كم زنگ ميزدم فقط بخاطر اينكه حمل بر بي محلي نشه اس إم اس اصلا شايد چندباري اونم جوك
    اگه هم زنگ ميزدم جواب نميداد ديگه زنگ نميزدم اصلا يادم ميرفت برخلاف من دوستم رابطش عاطفي و با احساسات بود اگه مثل شما جواب نميگرفت كلا روزش خراب ميشد امتحان كن رابطتو از حالت احساسي بيار بيرون حس وابستگي و عادت رو از بين ببر تا به خونسردي و آرامش برسي حتي روز هم از هم بيخبر باشيد ريلكس و آروم باشي مثل دوستاي ديگت برنامه هاي خودتو بيشتر كن سرت گرم باشي خيلي مهمه رابطه ما خوب پيش رفت هميشه شاد بوديم هيچ برخورد و دل خوري بينمون نبود چون "بايد"وجود نداشت
    وقتي رابطت عاطفي باشه خصلت خانوما اينكه همه چيزشون ميشه طرفشون حتي رابطشون با دوست دختراشون كم ميشه زندگيشون حول محور اون آقا ميگرده برعكس تو و هر زن و دختري همه زندگي آقانيستي تو جزء زندگيش ميشي مثل كارش درسش دوستاش و ...
    امتحان كن احساساتو دخيل نكن ببين آروم ميشي يا نه خون سرد ميشي يا نه... اميدوارم كمكت كرده باشم

    يادم رفت اينو بگم برخلاف رابطه ما كه خيلي خوب پيش رفت بينمون تظاهر و رفتاراي اغراق آميز نبود خيلي خيلي شاد بوديم چون "دلخوري" پيش نميومد فقط بخاطر اينكه ما فقط ٢ تا دوست بوديم بدون اين كه بگيم "بايدهروقت من ميخوام در دسترس باشه" هميشه راضي بوديم هر دو زندگي و روابط دوستانه ديگه(من با دخترا اون با دوستاي پسرش) داشتيم دوست صميميم تورابطش دقيفابه همين دليل شما سيل إس ام اسو كنترل نكردن خشم واحساسش فقط هم بخاطر درگير شدن عاطفش بود بهم خورد و خيلي احساسات بده ديگه تجربه كرد
    "بايد" هارو از ذهنت در رابطه با ديگران و توقعت از طرف مقابلت حذف كن تا راحت باشي يادت باشه

  10. 4 کاربر از پست مفید طراوت تشکرکرده اند .

    طراوت (سه شنبه 09 خرداد 91)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 23:52]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    2,939
    سطح
    33
    Points: 2,939, Level: 33
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    209

    تشکرشده 209 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    فکر کنم خیلی از خانما مثل شما باشن ، خود منم در رابطه با نامزدم اینطوری بودم و گاهی به یه چیزی پیله می کردم و وقتی جواب دلخواهمو نمی گرفتم مدام زنگ می زدم و خلاصه آروم و قرار نداشتم . برای حل مشکلم من چند تا کار کردم :
    اعتماد به نفسمو بالا بردم
    برای خودم برنامه ریزی کردم که بیخود بیکار نشینم وقتمو تلف کنم به اینجور کارا و بند کردن به یه بنده خدا !
    سعی کردم احساساتمو کنترل کنم . چون واقعا اون طور برخورد نتیجه عکس می ده !
    سعی کردم طرفم برام همه چیز نباشه ، یه هدف بزرگ پیدا کردم و چسبیدم بهش ، می خوام به هدفم برسم و نسبتا آدم موفقی هم شدم توی کارم ، همین اعتماد به نفسمو هم بالا برده و در روابطم هم موفق تر هستم .
    اصولا خیلی از آقایون از کسانی که به قول دوستان خیلی در دسترس باشه بعد مدتی زده می شن ! باید تعادل رو توی روابط حفظ کرد .

  12. 4 کاربر از پست مفید melisaa تشکرکرده اند .

    melisaa (چهارشنبه 10 خرداد 91)

  13. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    کلا جواب ندادن اس ام اس و تماس مثل جواب سلام ندادنه و بسیار زشته و احساس بدی واسه فرستنده اسم ام اس ایجاد میکنه در مورد مرد و زن هم فرقی نمیکنه. کلا باید فرهنگ سازی شه و بعنوان ی کار زشتدر فرهنگ ما جا بیافته. حتی ادم میتونه عذرخواهی کنه و بگه بعدا جواب میدم یا تماس میگیرم. ولی اگه جوابی هم نیومد بهترین کار بیخیالیه و فرستادن سیل اس ام اس خود شخص را کوچیک میکنه!

  14. 4 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    کامران (سه شنبه 09 خرداد 91)

  15. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    بچه ها! از راهنمایی همه شما متشکرم. واقعا فکر نمی کردم انقدر خوب راهنماییم کنین. وقتی تاپیک رو ایجاد کردم فکر می کردم ارسال ها صفر باقی می مونه!

    دختر خسته عزیزم... خسته نباشی گلم... مرسی که توجه کردی به این نکته. از جواب سنجاب عزیز هم متشکرم. اما مسأله اینه که من مشکل رابطه دخترپسری مطرح نکردم. اسم کیس یا شخص خاص که نیاوردم. من این مشکل رو در خودم دیدم و جدا می خوام حلش کنم. شاید همینجوری یک پسری توی زندگیم بیاد من چنین رفتارهایی انجام بدم بذاره بره برام مهم نباشه اما قطعا نمی خوام توی زندگیم و در مقابل همسرم چنین برخوردی داشته باشم که فراریش بدم! فراری بدمش کجا؟ آخرش باید بیاد توی خونه خودمون دیگه! این برام خیلی مهم و حیاتیه که راه کنترل خودم رو یاد بگیرم و این موقعیتهای بیرونی رو امتحانی برای کسب تجربه برای خودسازی خودم و آمادگی در عرصه زندگیم می بینم.خودداری و خودشناسیم برام مهمه!
    اینکه جوابها زیاد شد همونطور که دوستان هم اشاره کردند نشون میده مشکل خیلی از خانمهاست و هرکی یه شیوه برای خودش داشته. برام جالب بود بدونم هرکی چطوری احساسات خودش رو کنترل می کنه.

    بسیار زیاد متشکرم.

  16. 2 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (سه شنبه 09 خرداد 91)

  17. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    نقل قول نوشته اصلی توسط سرافراز

    بهار شادی جان! منکه شارژ ندارم نمی تونم پیغام خصوصی بگیرم.چند تا دونه پیام قبلی توش مونده اونارو پاک می کنم ببینم چیزی میاد!... من هیچی ازت نداشتم و ندیدم...دیدی چه راحت سوءتفاهم میشه؟ اون بنده خدایی هم که جواب منو نداد هم حتما یه مشکلی براش پیش اومده دیگه! عین شما که فکر کردی من محل نذاشتم! امکان نداره اینکارو کرده باشم!
    سرافراز عزیزم

    بازم که دچار سو تفاهم شدی؟ :)

    من مثال زدم گلم...وگرنه من میدونم سرافراز گاهی سرش شلوغه ، گاهی شارژ نداره و گاهی حالش

    مساعد نیست! اصلا اصلا هم ناراحت نشدم و فکر نکردم تو محل نگذاشتی.

    فقط برات مثال زدم تا بتونی درکش کنی گلم...همین :)

    بر خلاف منطقی بودنت خیلی حساس و احساساتی هستی ها سرافراز...فکر کنم برای همینه که از

    مسائل زندگی زیاد رنج می کشی! چون توقعت از خودت و بالطبع از دیگران زیاده!


    ================================

    نقل قول نوشته اصلی توسط dokhtare khaste
    یک نکته این جا خیلی جالب
    قبلش باید از سر افراز عزیز معذرت خاهی کنم اما لازم بود میگفتم
    سر افراز از یه معضل و مشکل در ارتباطش با جنس مخالف اشاره کرد و گفت که موارد متعدد تکرار شده!و دوستان با جزییات کامل و مفصل راهنمایی کردن چرا چون ایشون عضو قدیمی هستن!!ولی اگه یک کاربر جدید این موضوع مطرح میکردن خیل سوالات میومد که هدفت از ارتباط چیه؟خانوادت میدوونن؟!!و ....و در نهایت تنها پاسخ این بود که همدردی برای این روابط پاسخ نمیده!!!!!اما در ارتباط با این دوستان میبینم که نههههههه اتفاقا همدردی پاسخ میده چههههه قدرم کامل پاسخ میدهههههه!!!!
    [size=medium]واقعا آدم قلبشش میگگگگیرررره که چرا اینجا هم تبعیییض؟!!!تو دنیای واقعی تبعیض اینجا هم تبعیض؟!!!!!![/size]
    خدایااااااا ببخششش که ما بعضی وقتا فراموشت میکنیم
    dokhtare khaste عزیز

    همونطور که سنجاب عزیز گفتند ، سرافراز از اعضای قدیمی تالاره و همه ما خوب می شناسیمش و

    میدونیم سوال سرافراز در مورد دوستی با جنس مخالف نیست بلکه منظورش ارتباط با جنس مخالف

    خودش نظیر همکاران ، آشنایان ، فامیل و ... در ارتباطات روزمره اجتماعیه!

    منظور سرافراز این نیست که به کرات دوست پسر داشته! اون دنبال برخورد صحیح و درک روحیات آقایون

    در اجتماعه و میخواد در مواجهه با جنس مخالف درست تر و صحیح تر برخورد کنه!

    چرا شما فکر کردی که منظور سرافراز اینه که با دوست پسر هام چطوری برخورد کنم؟ پس قبل از قضاوت

    و پیش داوری بهتره کامل و دقیق یکبار دیگه متن رو بخونی و حتی مختصری از گذشته افراد در سایت

    داشته باشی و بعد حکم نهایی بدی گلم! پس جبهه گیری و موضع گیری و پیش داوری نکن!

    نکته دیگه این هست که اعضای قدیمی مثل سرافراز برای تالار خیلی زحمت کشیدن و به خیلی از

    مراجعین راهنمایی های خوبی دادن! پس روا نیست وقتی خودش گرفتاره ما به فکرش نباشیم و کمکش

    نکنیم. بعد هم به مراجعن جدید هم پاسخ داده میشه اما شناخت یک فرد و روحیاتش کار ما رو در پاسخ

    دهی راحت تر می کنه نسبت به یک فردی که هنوز نمیشناسمیش و باید با دقت بیشتری بهش نظر بدیم

    و خود من حتی در مورد تازه وارد ها چند بار تاپیکشون رو میخونم و بعد مطالعه می کنم و بعد از یکی 2 روز

    اگر حساس و فوری نباشه تاپیکش ، نظر میدم چون کار حساسیه!

    نکته بعدی راجع به مراجعین جدید همکاری خود اونهاست که بعضی ها اصلا همکاری نمی کنن و تاپیک

    خودشون رو دنبال نمی کنن و پیش نمی برن.

    پس تبعیضی بین افراد نیست! اما برخی از مراجعین تازه وارد دچار این سو تفاهم میشن اما بعدا که

    شناخته میشن می بینن که فکرشون اشتباه بوده! خود من هم اوایل این فکر اشتباه توی ذهنم بود اما

    بعد که خوب مطالعه کردم و از تاپیک ها استفاده کردم دیدم که اشتباه می کنم!

    ضمنا برخی سوالات خیلی تکراریه و مراجع با جستجو در مشکلات مشابه میتونه تا 80% مسائلش رو

    حل کنه و راهنمایی ها براش مفید واقع بشن.

    حالا خانومی گل اگر باز سوالی داری تو انتقادات و پیشنهادات مطرح کن.

    تاپیک مراجع جای گله گذاری و بحث نیست گلم.





  18. 5 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (سه شنبه 09 خرداد 91)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 08:18]
    تاریخ عضویت
    1391-2-23
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فرستادن اسمس های پشت سر هم و تجربه حس بد

    من تازه واردم مشکلمو که گفتم دوستان خیلی کمکم کردن اصلا اینجوری نیست که شما میگید من حتی به یه تاپیک نظر ندادم ولی باز دوستان کمکم کردن که ازشون ممنونم شاید موضوعی که مطرح کردی زیاد حیاتی نبوده

  20. 3 کاربر از پست مفید begard تشکرکرده اند .

    begard (سه شنبه 09 خرداد 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس های مبهم و استرس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 12:37
  2. داستان غم زندگیه من
    توسط پدربزرگ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 11:05
  3. داستان زندگی کارافرین برتر کشور..احد عظیم زاده
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 14:49
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.