مهمترین اشکال شما عادت به منت کشی است این مانع اصلاح شوهرته...به خودت غلبه کن..ازچشمش میفنی وارزشت کم میشه بابام همیشه میگه مردها از زن ذلیل ومنت کش بدشون میاد حتی اگه داغون میشی به روت نیار وخودت را قوی نشون بده
تشکرشده 94 در 53 پست
مهمترین اشکال شما عادت به منت کشی است این مانع اصلاح شوهرته...به خودت غلبه کن..ازچشمش میفنی وارزشت کم میشه بابام همیشه میگه مردها از زن ذلیل ومنت کش بدشون میاد حتی اگه داغون میشی به روت نیار وخودت را قوی نشون بده
مادلین (دوشنبه 08 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)