[size=large]واقعا ازت منمونم بهار جان بابت توجه و راهنماییات .به حرفتون گوش میدم فعلا اصلا آمادگی قبول یکی دیگرو ندارم میخوام بخونم واسه ارشدم به اون پسرم میگم تا چند سال تمام سعی خودشو واسه اصلاح بکنه بعده چند سال اگه واقعا بهتر شده بود خانوادمم قبولش میکنن .مرور زمان همچی رو حل میکنه میخوام نماز بخونم میگن حلاله همه مشکلاته. شما هم واسم دعا کنید این مرحله زندگیمو با موفقیت تموم کنم من دلم واسش میسوخت ولی فهمیدم اون دلش واسه خودشم نمیسوزه من چرا خودمو فدا کنم.بازم ممنون







علاقه مندی ها (Bookmarks)