سلام اقای کبوتر
امیدوارم این رفتن مثل یه مرخصی باشه...که بتونی بیشتر روی زندگی واقعیتون تمرکز کنی..اقای کبوتر واقعا خوشحال میشم بازم تو تالار ببینمتون..شما اول راه زندگی مشترک جدید هستین وحتما اینجا مطالبی که به دردتون بخوره وجود داره امیدوارم با استفاده ازاونا و بخاطراینکه انسانی هستی که دل پاکی دارین و ادم زحمت کشی هستین حتما حتما زندگیتون شیرین پایدار و پر ازعشق و تفاهم باشه...
بازم میگم.اقای کبوتر شما الان مثل یه راننده هستین.ممکنه یه جاهایی از راه خسته کننده بشه،یه جاهایی کسل کننده بشه اما مهم اینه که شما بهمراه همسفرتون دارید میرید..مهم اینه که یه جاهایی هم واقعا سرسبز و قشنگه...مهم اینه که همسفرهای خوبی برای هم باشید.
برای شما و همسرت و زندگی مشترکتون قشنگترینها رو ارزو میکنم
منتظر خاطرات عاشقانه شما و همسرتون هستیم.
((راستی یادتونه گفتین اون پسرعموتون که اون بلا رو سر جوجه اورد ادبش کردین...خواستم بگم دلم خنک شد..دستتون درد نکنه..کیف کردم..مرسی.))
موفق باشید







علاقه مندی ها (Bookmarks)