Hugo
توی عنوان تاپیکت نوشتی "بهترین راه فرار رو نشون بدین".
راستش راه های فرار خیلی بستگی داره به اینکه از چی می خوایی فرار کنی.
بگو از چی می خوایی خلاص شی و فرار کنی. مطمئن باش سریعترین راهش رو بهت میگم.
تشکرشده 614 در 130 پست
Hugo
توی عنوان تاپیکت نوشتی "بهترین راه فرار رو نشون بدین".
راستش راه های فرار خیلی بستگی داره به اینکه از چی می خوایی فرار کنی.
بگو از چی می خوایی خلاص شی و فرار کنی. مطمئن باش سریعترین راهش رو بهت میگم.
hamdardi1390 (یکشنبه 07 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)