من خیلی سعی کردم براش کم نذارم همیشه خوش تیپ میگردم همیشه در مقایسه با بچه سعی میکنم بیشتر به اون برسم کارمنده سرمایه گذاریش هنوز وقت سوددهیش نشده بهش گفتم کادو گفت مسخره بازیه گفتم چرا واسه مامانها میخری اما واسه من نه؟ میگه اونها واجبن اما تو نه از در بیاد تو یا بره بیرون اگه من سلام و خداحافظ نگم اون هم نمیگه خیلی خسته ام خیلی
فقط به فکر بچه است تمام حقوقم رو بدون منت تقدیمش کردم دریغ از یه تشکر ساده
آیلین جان چند روز پیش همین کارها رو کردم بدون مناسبت . انقدر بد برخورد کرد که آتیش گرفتم کیکم رو برد انداخت توی سطل آشغال و زل زد به تلویزیون و بهم گفت که لباسم مال مهمونیه نه واسه خونه









علاقه مندی ها (Bookmarks)