به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 57
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,383
    سطح
    20
    Points: 1,383, Level: 20
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 69 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    نه اصلا اینطور نیس آقا امید. ماشین و خونه و... درسته مدنظر پدرومادر دختر هس اما اگر دختری که شما میرید خواستگاریش شعورش به اون حد نباشه که نتونه درک کنه قشنگی زندگی به مادیات نیس بلکه به پاکی و دینداری پسره و اینکه جوهره زندگی و کار داشته باشه _ به قول بابام: "یه مرد واقعی باشه"_ بهتره همین الان دورشو خط بکشید.
    درضمن، یکی از دوستای خودمو یه پسره میخواست که شرایطش مثه شما بودش اما نه دوستم راضی بود نه خانوادش. اما این پسره اونقد اومد و رفت و اونقد سماجت به خرج داد که الان عقد کردن... نگران نباش اقا امید. توکل کن به خدا و پا پیش بذار. هیچ بنایی نزد خدا محبوب تر از ازدواج نیست

  2. کاربر روبرو از پست مفید عشق پرواز تشکرکرده است .

    عشق پرواز (جمعه 05 خرداد 91)

  3. #22
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    باشه باشه
    حالا من چه جوری بگم و بیام مقدمه سازی کنم که زن میخوام :P ؟
    (چون موضوع مورد بحث ما بسیار عظیم و بزرگه ، از شما راهنمایی می خوام ، نگین که اعتماد به نفس نداری )
    میخوام بحث رو با خواهرم راه بندازم. چی بهش بگم ؟ یه مقدمه ایی به من بگین تا برم جلو ؟
    راستی دختر خاصی هم مد نظرم نیستا !!

  4. کاربر روبرو از پست مفید omid65 تشکرکرده است .

    omid65 (جمعه 05 خرداد 91)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,383
    سطح
    20
    Points: 1,383, Level: 20
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 69 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    خیلی سادس. همین چیزایی که تو انجمن نوشتید به خواهرتون بگید. با این جمله میتونید شروع کنید: راستش من چند وقتیه خیلی احساس تنهایی میکنم...
    بعدم بقیه حرفای خودتونو که اینجا نوشتید، بگید. مثلا اینکه نیاز دارید یکی کنارتون باشه که به هم محبت کنید و کنار هم به آرامش برسید... بعدم بگید که راه دینی و عقلیش هم ازدواجه.

  6. کاربر روبرو از پست مفید عشق پرواز تشکرکرده است .

    عشق پرواز (جمعه 05 خرداد 91)

  7. #24
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    اوکی ! سعی می کنم تا یک ماه دیگه بهش بگم ، لااقل امتحانام هم تموم شده باشه.

    به محض اینکه این کارو کردم ، میام و به شما هم میگم

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 مهر 91 [ 00:52]
    تاریخ عضویت
    1391-2-09
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    676
    سطح
    13
    Points: 676, Level: 13
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    سلام دوباره اخ چقد دوس داشتم یه داداشی داشتم و زنش میدادیم.. میخایی شماره خواهرتو بده ما بگیم!!! ؟خب پسر خوب این که کاری نداره ... حالا حالا ها باید بگردی راستی تاحا لابه معیارات فکر کردی براشون مطالعه و تحقیق کردی؟ اگه مشخص باشه که دیگه سردر گمم نیستی. ولی اگه بخای همرشتت باشه خاهرت جطور باید پیداش کنه؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید قاصدک تنها تشکرکرده است .

    قاصدک تنها (جمعه 05 خرداد 91)

  10. #26
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    آرزو خانم ، در مورد مطالعه و تحقیق باید بگم که چند ماهی هست که مطالب همدردی رو دارم مطالعه می کنم و شروع کردم به گوش دادن برنامه های گلبرگ حاج آقا دهنوی از سال 88ش .
    ولی مطمئنم که کافی نیست ، من با توجه به روحیاتی که دارم هرگز بدون مطالعه وارد این کار نمی شم ، به قول معروف این مطالعاتمو برای شب قبل از خواستگاری نمی ذارم . بعد از تموم شدن امتحانام میخوام اکثر کتابهای مطرح بازار رو که فکر کنم حاج آقا دهنوی معرفی کردن یا سایر افراد با تجربه در این زمینه مطالعه کنم و بتونم معیار هامو و فلسفه ازدواجمو و دلایل نیاز به ازدواجمو درست بشناسم و تشخیص بدم و همچنین روحیات جنس مخالف رو.
    فکر می کنم اگر چه مطالعات زیادی رو داشتم در سایت همدردی در این 6 ماه گذشته.(قبلا نام کاربری دیگه ایی داشتم) اما باید این گونه مطالعاتمو دهها برابر کنم تا بتونم درست جلو برم.
    در مورد هم رشته ای بودنم ، می دونم خیلی سخته ولی احساس می کنم اگه هم رشته ایی خودم باشه ، دنیامون اشتراکاتشون بیشتر می شه . خیلی سخته که مثلا خانمم حسابدار باشن در حالی که من رشته ام چیز دیگه ایی هست.

  11. کاربر روبرو از پست مفید omid65 تشکرکرده است .

    omid65 (شنبه 06 خرداد 91)

  12. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 خرداد 91 [ 22:10]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    615
    سطح
    12
    Points: 615, Level: 12
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    به نظر من ازدواج در سنین پایین خوبه.ترجیحا زیر ۳۰ سال.کار خیلی خوبی میکنید که میخواین ازدواج کنید.ولی حتما سعی کنید عیوب خود را برطرف کنید و بعد اقدام کنید.

    کار خیلی خوبی کردین که ارشدتون هم دارین میگیرین.اصلا پشیمون نباشین از این بابت.

    در مورد مشکلتون با پدرتون و اینکه از نظر مالی شما رو حمایت نمی کنند به نظر من باید به عروس خانم اینده بگین.

    استقلال و زندگی مشترک با سختی هاش و تلاش قشنگه.خیلی های با شرایط خیلی بد از نظر مالی ازدواج کردن ولی با تلاش تونستن زندگی خیلی خوبی داشته باشن.البته گذشت توی زندگی خیلی مهمه.

    حتما ما رو در جریان کارهاتون بذارین.:R

  13. 2 کاربر از پست مفید shahrad تشکرکرده اند .

    shahrad (جمعه 26 خرداد 91)

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 مهر 91 [ 00:52]
    تاریخ عضویت
    1391-2-09
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    676
    سطح
    13
    Points: 676, Level: 13
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    در ضمن اگه ازدواج رو مشکلی برا درسو پایان نامت میدونی به نظر من برعکس همسرت واقعا اگه همراهت باشه میتونه خیلی هم بهت کمک کنه برا پایان نامه ات دلگرمیت بده استرستو کم کنه.. دقیقا یکی از دوستای من تو این شرایطه دوستم دبیره همسرشم همینطور پسره 24 سالشه دوستمم 22 خیلی باهم خوشبختن ولی فعلا هیچی ندارن و نامزدن اما وجودشون کنار هم خیلی ارامش بخشه اون اقا داره برا پایان نامش کار میکنه و استرس داره خوب میبینم که دوستم خ هواشو داره و بش کمک میکنه مگه معنای ازدواج غیر ازینه؟ مگه حتما باید برا خانومت طلا و لباسای گرون بخری؟ باور کن اینا رویا نیس یکی دیگه از دوستام تو عروسیش بجای طلا یه ست بدل انداخت (قیمتش 10 هزار تومن بود)گفت ترجیح میدم خونم زودتر اماده شه تا اینکه بخام اینجا پز بدم ...اقا امید قصه ما ..اینا رو گفتم تا برات ملموستر باشه که زندگی سخت نیس ادمای خوبم هستن ..فقط مونده پیدا کردنش..اما خدای نکرده تو این شرایط بخای با کسی که درکی از موقعیت نداره از کنی خ کار سخته میشه..دیشب داشتم به موقعیت شما فکر میکردم که خیلی ازین موارد نزدیک به ذهنم اومد شاید به دردت بخوره..اگه بخای بازم بگم

    به قول پرواز من نمیخام جو زده javzadeو هواییتون کنم واقعیت اینه پرواز جان..

  15. کاربر روبرو از پست مفید قاصدک تنها تشکرکرده است .

    قاصدک تنها (شنبه 06 خرداد 91)

  16. #29
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    من خب خیلی دوس دارم که این کار رو بکنم و دارم مقدمات گفتنش رو به خانواده اماده می کنم.
    بله از دست آقای تسوکه که چند درصدی توی اون تالارهای عشقولانه اش منو گیر انداخته! ( در واقع می خوام بگم که بله ، ازدواج همش که خرید کردن واسه عروس خانوم نیس ، اون جنبه هاش هم هست )
    اما ترس من از همه گیر شدن توقعات بالای خانواده دختره.
    به نحوی که فکر می کنم خواستگاری هر کی برم ، اینو بهم میگن.
    من اگه در مورد پایان نامه ام صحبت کردم و گفتم تا سال 93 باید صبر کنم ، واسه بهبود شرایط مالی بود ، وگرنه منم قبول دارم که روحیه ام این جوری خیلی زیادتر میشه (اقایون عاشق روحیه شون چن برابر میشه )
    .
    باز هم اگه کسی چیزی به ذهنش میرسه کمکم کنه.

    والبته یه موضوع هست که منو امیدوار نگه داشته و اونم اینه که درسته الان خونه و ماشین ندارم ، ولی خب مثلا اگه روال پیدا کردن یه دخترخوب به این شکل باشه :
    6 ماه گفتن اینکه من زن خوام .
    6 ماه پیدا کردنش
    1 ماه بحث و بررسی
    1 سال نامزدی
    1 سال عقد
    عروسی .
    می کند به عبارتی حدودا سه سال دیگه. یعنی 28 سالگی.
    که اون موقع دیگه تا اون لحظه عروسی اینا که سهله ، یه پس اندازی هم دارم واسه خودم. حالا نمی گم خونه بخرم ولی برای رهن یه خونه خوب سه سال دیگه پول دارم

    نظرتون چیه؟

  17. 2 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (شنبه 27 خرداد 91)

  18. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    246
    امتیاز
    1,462
    سطح
    21
    Points: 1,462, Level: 21
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,083 در 257 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: مــــــــامان! من زن میــخــوام!!

    اقاي اميد راستش تاپيكتون يه كم لبخندو اورد روي لبم

    يه كم دقت كنيد,به نوشته هاتون از پست يك به بعد,اول با رنگ سياه شروع شد,كم كم رنگي شد و بعد شكلكها هم اومدن ,با اين شادي شما احتمالابه زودي با عروس خانم تشريف ميارين,نگران اون سه سال نباشيد!

    همه كه راهنماييتون كردن,پس بهتره با توجه به اسم تاپيكتون مادرتونو زودتر در جريان بزارين

    يه سري هم به تاپيكاي مشابه خودتون بزنين اگه پيدا كردم لينكشو براتون ميزارم

  19. 3 کاربر از پست مفید naghashi تشکرکرده اند .

    naghashi (پنجشنبه 12 مرداد 91)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.